intalnire

tzepu

Aug 27, 2009, 12:21:22 PM8/27/09
to LUG-Bn
intalnirea BN-Lug hotarata pentru prima sambata din luna se muta (cel
putin pentru acum ) pentru ultima sambata din luna, adica 29, la
restaurantul Enjoy (o sa merg maine sa vad daca nu cumva sunt ceva
necazuri cu locatia
(ce stiu deja e ca preturile sunt bune si mai au si hotspot)

SorinN

Aug 27, 2009, 8:40:45 PM8/27/09
to lug...@googlegroups.com
OK ..sau KO cum ar zice alte natiuni ..spre exemplu marele popor prieten
dei pe 29

2009/8/27 tzepu <tudor...@gmail.com>:
--
Nemes Ioan Sorin

Rus-Rebreanu Alin-Florin

Aug 28, 2009, 3:02:25 PM8/28/09
to lug...@googlegroups.com
2009/8/28 SorinN <nemes...@gmail.com>:
Eu nu o sa fiu prezent, am ceva probleme de rezolvat cu chiria la Cluj.
Propun sa revenim de luna urmatoare la prima sambata din luna si sa
anuntam intalnirea cu o saptamana inainte.
Data viitoare poate discutam despre organizarea unui workshop/ceva cu
ocazia lansarii 9.10 ;)

Spor

--
Alin Rus

tzepu

Aug 29, 2009, 3:56:04 AM8/29/09
to LUG-Bn
ok
pai atunci ramane si data de 5 septembrie pentru urmatoarea intalnire
astept propuneri cu locatia sa vedem unde e mai bine si sa ne nu ne
mai mutam

On 28 aug., 22:02, Rus-Rebreanu Alin-Florin <netbl...@gmail.com>
wrote:
> [...]

Rus-Rebreanu Alin-Florin

Aug 29, 2009, 11:46:42 AM8/29/09
to lug...@googlegroups.com
daca avem wireless si sunt preturile ok ramanem intr-un loc. e mai ok
asa decat sa tot umblam sa cautam

2009/8/29 tzepu <tudor...@gmail.com>:
--
Alin Rus

Rus-Rebreanu Alin-Florin

Sep 4, 2009, 8:25:48 AM9/4/09
to LUG-Bn

On Aug 29, 6:46 pm, Rus-Rebreanu Alin-Florin <netbl...@gmail.com>
wrote:
> daca avem wireless si sunt preturile ok ramanem intr-un loc. e mai ok
> asa decat sa tot umblam sa cautam
>
> 2009/8/29 tzepu <tudor.m....@gmail.com>:
Deci ne vedem maine? unde? cand?

Spor

SorinN

Sep 5, 2009, 2:10:22 AM9/5/09
to lug...@googlegroups.com
tot la Phoenix ?

2009/9/4 Rus-Rebreanu Alin-Florin <netb...@gmail.com>:
--
Nemes Ioan Sorin

Tudor Pop

Sep 5, 2009, 1:55:22 AM9/5/09
to lug...@googlegroups.com
din pacate nu am apucat sa caut alt loc (am avut oaresce treaba) (si enjoy e ocupat cu nuntile azi si saptamana viitoare)
asta e motivul pentru care nu am mai anuntat nimic
ne putem intalni si azi sau daca nu saptamana viitoare (ma gandesc la erin's pub)(sau unde am fost anul trecut in decembrie)

SorinN

Sep 5, 2009, 2:33:57 AM9/5/09
to lug...@googlegroups.com
e ok la Erins dar .. e cam stramt
mie imi place locul oricum

2009/9/5 Tudor Pop <tudor...@gmail.com>:
--
Nemes Ioan Sorin

Rus-Rebreanu Alin-Florin

Sep 5, 2009, 2:35:55 AM9/5/09
to lug...@googlegroups.com
2009/9/5 SorinN <nemes...@gmail.com>:
Daca ne intalnim azi nu cred ca o sa fim mai mult de 3 oameni.
Daca nu saptamana viitoare la erin's

--
Alin Rus

Rus-Rebreanu Alin-Florin

Sep 5, 2009, 3:25:32 AM9/5/09
to lug...@googlegroups.com
2009/9/5 SorinN <nemes...@gmail.com>:
Propuneti orice doar sa stim din timp nu cu cateva ore inainte.

--
Alin Rus

SorinN

Sep 5, 2009, 6:55:59 AM9/5/09
to lug...@googlegroups.com
pai daca vreti ne vedem la o bere - ca sa stablim sa ne intalnim sapt viitoare
OK ?

Pe 5 septembrie 2009, 10:25, Rus-Rebreanu
Alin-Florin<netb...@gmail.com> a scris:
--
Nemes Ioan Sorin

Tudor Pop

Sep 5, 2009, 9:05:13 AM9/5/09
to lug...@googlegroups.com
pai hai sa zicem erin's pub saptamana viitoare, sambata la 3 dupamasa
e ok pentru voi?

Tudor Pop

Sep 5, 2009, 9:06:28 AM9/5/09
to lug...@googlegroups.com
sau daca vreti azi sau maine numa ziceti, noi probabil o sa iesim azi in just fine, mai pe seara

Rus-Rebreanu Alin-Florin

Sep 5, 2009, 3:28:54 PM9/5/09
to lug...@googlegroups.com
2009/9/5 Tudor Pop <tudor...@gmail.com>: