[JVM Bloggers] #354: Nowe wpisy na polskich blogach, 12/08/2022

JVM Bloggers

to lubli...@googlegroups.com
Witajcie,

Wersja online aktualnego wydania: https://jvm-bloggers.com/issue/354

Poniżej lista nowych postów z ostatnich 7 dni.

Wpisy programistów:
- AnimalShelter – wszystko postawione do góry nogami by Cezary Sanecki
- Jak ustawić IntelliJ IDE do kodowania na prezentacjach? Live Coding w Praktyce. by DevSpeaker
- Team Topologies – Matthew Skelton i Manuel Pais by EffectiveDev - Łukasz Monkiewicz
- Tydzień 5/8 konkursu Firestarters, pierwsze zyski i specjalne warunki dla VIPów. by Kodujmy.pl
- Can DVC be used for Kaggle? by Mikołaj Kania
- Manage Secrets on Kubernetes with ArgoCD and Vault by Piotr Mińkowski
- Link Dump #48 by Sebastian Malaca
- Reactive microservices part 1: beginner’s introduction by Szymon's tech blog
- Java enum by Tomasz Woliński
- Building a Kotlin DSL for your automatic tests by ZONE 84 - Tomasz Jędrzejewski

Wpisy z blogów firmowych:
- Soft skille w IT to już must, nie nice to have by BulldogJob
- Twórca JSON o JavaScript: „język-dinozaur, stał się barierą w rozwoju” by BulldogJob
- 5 steps you can take to protect your privacy on the internet by Clever Thoughts by JIT
- Czy wiesz, co to Beacon API? by Consdata
- W Stanach coraz częściej boją się o pracę. Co czeka branżę technologiczną? by JustJoinIT
- Jak wygląda codzienność w studiu, które pracowało nad Call of Duty? Wywiad z Oleną Kycha by JustJoinIT
- „Zredukowałem cały swój majątek do wielkości bagażu podręcznego i ruszyłem w świat” – wywiad z Artem Balsamem by JustJoinIT
- Site Reliability Engineering, czyli inżynieria niezawodności by NoFluffJobs
- Collection interface – co warto wiedzieć? by Sii
- Please pick a number by SoftwareMill
- JVM Weekly #99 – Mój stary to fanatyk teorii garbage collectorów… by Vived

--
Miłej lektury,
Tomek Dziurko, JVM Bloggers