Lua i unicode

Alan Pavičić

to lua...@googlegroups.com
Dragi Lua hakeri,

u pripremi LG-a tematski vezanog za Luu sam uz obilje cool stvari
naletio i na relativno problematičan detalj oko unicode podrške. Vidio
sam kako stvari stoje što se tiče wikija
(http://lua-users.org/wiki/LuaUnicode) no zanima me ima li netko
nekakvo pametnije rješenje koje možda tamo nije navedeno?

fala
--aka

kost

to lua-hr, aka...@gmail.com
On Oct 25, 3:59 pm, Alan Pavičić <aka...@gmail.com> wrote:
> Dragi Lua hakeri,
> u pripremi LG-a tematski vezanog za Luu sam uz obilje cool stvari

Pozdrav! Kao prvo, mislim da ćemo morat uvest još kojeg moderatora jer
je poruka stajala predugo u queue, tek sam ju ja sad pustio da
prođe.... Ima volontera?

slnunicode sa: http://luaforge.net/projects/sln/

Kost