wxLua i LuaGL

Sh1fty

to lua-hr
zadnjih par tjedana se na mahove igram s ovim i jako mi se svidja.
wxLua su bindinzi za wxWidgets koji radi na vise-manje svemu i
prilicno je elegantan i brz za radit. jedan od elemenata wxLue je i
wxGLCanvas ilitiga OpenGL canvas i tu u igru ulazi LuaGL. to su
bindinzi za GL i GLU do verzije 1.3 OpenGL-a, koji nazalost jos ne
ukljucuju GLU tessellation funkcije, al valjda budu uskoro. nisam
uspio nac primjer koristenja wxLue i LuaGL-a u kombinaciji, tako da
sam nakon neke kolicine zivciranja uspio sredit da rade skupa i
napisao blog post na tu temu. Dakle, ako trebate brzo napravit neki
GUI(frontend), wxLua je vas prijatelj :) isto tako, ako hocete ucit
OpenGL ovaj sample koji sam napisao je odlican za isprobavanje jer je
sav LuaGL kod na jednom mjestu.

linkovi:
wxLua: http://wxlua.sourceforge.net
wxWidgets: http://www.wxwidgets.org