Diskuti loĵbanon esperante kaj poŝtelefone

Wilfred

to lojhbanistoj
Saluton homoj!

Mi ne scias ĉu homoj ankoraŭ vidas ĉi tiun grupon, sed mi pensis ke mi mesaĝu.

Ekzistas https://telegramo.org kaj ĝi enhavas ligilon al babilgrupo «Esperanto - la .lojban.» https://t.me/joinchat/BcR2JD4jiwqmtuJrXWxkOQ

Tie oni povas diskuti la loĵbanon kaj demandi kiam oni bezonas. Mi multe ĝuas loĵbanumi per Esperanto.

.a'o mi ba viska le nu do'o zvati la .telegram.!

mi'e la .uilfred. .i fe'o

Junpe OKAU

to lojhba...@googlegroups.com
Saluton!

Ĉu la babilgrupo ankoraŭ ekzistas?

Telegram diras, ke ĝi verŝajne ne ekzistas.

mi'e la .junpen. mu'o

--
Sie erhalten diese Nachricht, weil Sie Mitglied der Google Groups-Gruppe "lojhbanistoj" sind.

Wilfred

to lojhbanistoj
doi la .junpen.

Jes, ĝi ekzistas. Mi uzis ĝin hodiaŭ!

Mi kontrolis kaj ankaŭ vidas la problemon kun la ligilo. Mi kontaktis la grupestron kaj li riparas ĝin.

Provu denove?

mu'o

Junpe OKAU

to lojhba...@googlegroups.com
doi la .uilfred.

Dankon!

Mi fine trovis la grupon. La ligilo en la paĝaro lojban.org en Esperanto funkcias.

https://mw.lojban.org/papri/IRC_Babilejo_en_Lo%C4%B5bano

Amike

Ĵunpe