la sutsis poi ponjo

gleki

to lojban...@googlegroups.com
http://mw.lojban.org/extensions/ilmentufa/i/ja/#search/badna

i za'adai so'o lo jurfa ca'o glico iseki'ubo mi kucli lo nu ma xe fanva di'e:

1).

            <b>la sutsis</b> is a fast dictionary for the Lojban language.

2).

3).

search

Junpe OKAU

to lojban...@googlegroups.com

.i zoi zoi

1).

            <b>la sutsis</b> は、ロジバンの素早い辞書です。

2).

辞書をダウンロードしています…

3).

検索

zoi .e'u

mi'e la .junpen. mu'o

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com
mo'u
http://mw.lojban.org/extensions/ilmentufa/i/ja/

i ji'a ma xe fanva zoi gy. Building index .gy.

--
このメールは Google グループのグループ「ロジバン相談室」に登録しているユーザーに送られています。
このグループから退会し、グループからのメールの配信を停止するには lojban-souda...@googlegroups.com にメールを送信してください。

Junpe OKAU

to lojban...@googlegroups.com

.e'u zoi zoi

索引を作成しています

zoi xe fanva zoi zoi

Building index

zoi

.i ji'a .u'u sa'e pe'i zoi zoi

2).

辞書を読み込んでいます...

zoi xe fanva zoi zoi

2).

zoi

mi'e la .junpen. mu'o

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com
ki'e i mi mo'ucikre i nauku la sutsis poi ei ponjo ca'a mulno ponjo

Junpe OKAU

to lojban...@googlegroups.com

.i ki'e sai .ui

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com
.e'u basti lo pu xe fanva pe zoi zoi 1). zoi fa zoi zoi

1).
<b>la sutysisku</b> は、素早く検索できるロジバンの辞書です。

zoi .i ji'a .e'u basti lo pu xe fanva pe zoi zoi 3). zoi fa zoi zoi

3).
調べたい語を入力

zoi mi'e la .junpen. mu'o

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com
e'o do sidju mi lo ka fanva lo drata i ca ti di'e se pilno
i zoi zoi

window.bangulo = "辞書を読み込んでいます ...";
window.bangubuild = '索引を作成しています ...';
window.bangusisku='調べたい語を入力';
window.bangudecomp = 'decomposing ...';

zoi

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com
ki'e la gleki do gasnu lo nu se pilno .i .e'u fanva zoi zoi decomposing zoi fu zoi zoi 以下に分解 zoi .i ji'a .u'u pe'i nitcu lo nu zoi zoi 調べたい語を入力 zoi se basti zoi zoi 語を入力 zoi .i va'i .e'u zoi zoi

window.bangusisku='語を入力';
window.bangudecomp = '以下に分解 ...';

zoi mi'e la .junpen. mu'o

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com
ma xe fanva zoi gy. Add as a search engine.gy. lo ponjo
> このメールは Google グループのグループ「ロジバン相談室」の登録者に送られています。

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com
.i zoi zoi

検索エンジンとして追加

zoi .i ta'o .e'u lo gapru pagbu be lo ve skicu jufra ne zoi zoi

window.bangudesc

zoi cu zenba lo ka ce'u dizlo .i .ua nai mi pu vimcu da ca lo nu fanva fu lo re moi

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com

> .i ta'o .e'u lo gapru pagbu be lo ve skicu jufra ne zoi zoi
>
> window.bangudesc
>
> zoi cu zenba lo ka ce'u dizlo .i .ua nai mi pu vimcu da ca lo nu fanva fu lo re moi

.i lo'ai gapru sa'ai galtu le'ai
.i mi pu djica co cusku lo du'u lo galtu pagbu be lo ve skicu jufra cu ca se zunti lo sisku te ciska lo ka ce'u se viska

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com
uanairu'e i e'o do jai gau catlu fai mi lo pixra be lo do vidni pe la sutysisku
i ca ti mi na jimpe le nabmi

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com
.i .u'u mi pu djica co cusku lo du'u lo galtu pagbu be lo ve skicu jufra cu ca jai se zunti lo sisku te ciska lo ka gapru fai lo nu se viska .i la'e di'e pixra .i zoi zoi

zoi
このメールは Google グループのグループ「ロジバン相談室」に登録しているユーザーに送られています。

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com

.i mi na djuno lo du'u mi ca lo nu ciska lo xe fanva poi cnino cu pu vimcu ma kau lo cfari pagbu be lo ve ciksi jufra .i lo jvinu nabmi ca lo nu lo xe fanva poi pa moi cu se pilno cu pu se claxu .i .ai mi za'u re'u ciska lo xe fanva poi cnino .i .e'o pilno zoi zoi

1).

            <b>la sutsis</b> は、素早く検索できるロジバンの辞書です。

zoi .i .u'u mi so'i roi benji lo jai nandu be fai lo nu se jimpe

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com
.i .u'u mi pu djica co cusku lo du'u lo galtu pagbu be lo ve skicu jufra cu ca jai se zunti lo sisku te ciska lo ka gapru fai lo nu se viska .i la'e di'e pixra .i zoi zoi

uasai i je'esai i li'a nabmi i mi pu'i cikre pe'i i e'o do za'ure'u troci

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com

> 5 jul 2015 kl. 16:29 skrev Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com>:
>
> uasai i je'esai i li'a nabmi i mi pu'i cikre pe'i i e'o do za'ure'u troci

.i mi gleki lo nu .uo do jimpe .i ca melbi ki'e sai

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com
.i ku'i .ua nai ca ti mi ka'e nai pilno la sutysisku .i no da tolcanci ba lo nu ciska lo se sisku valsi

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com
.i ku'i .ua nai ca ti mi ka'e nai pilno la sutysisku .i no da tolcanci ba lo nu ciska lo se sisku valsi
mi'e la .junpen. mu'o

je'e i mi mo'u cikre pe'i i ko za'ure'u troci

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com

6 jul 2015 kl. 00:54 skrev Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com>:

.i ku'i .ua nai ca ti mi ka'e nai pilno la sutysisku .i no da tolcanci ba lo nu ciska lo se sisku valsi
mi'e la .junpen. mu'o

je'e i mi mo'u cikre pe'i i ko za'ure'u troci

.i mi ca ka'e pilno ki'e sai

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com
xu do jinvi lo du'u lo ponjo xe fanva pe lo ve ciksi pe la sutysisku ca mulno prane

--
このメールは Google グループのグループ「ロジバン相談室」に登録しているユーザーに送られています。

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com

> 6 jul 2015 kl. 02:26 skrev Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com>:
>
> xu do jinvi lo du'u lo ponjo xe fanva pe lo ve ciksi pe la sutysisku ca mulno prane

.i .ie ca go'i .i mi ca se mansa lo xe fanva .i je mi ca pu'i pilno

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com

sa'e lo xe fanva be lu te katna li'u be'o poi tolcanci fau lo nu lo sisku cu ciska lo pa lujvo cu mapti .i je ku'i lo bi'u nai xe fanva poi tolcanci fau lo nu lo sisku cu ciska lo su'o re valsi cu mapti na ku ju'o ru'e .i pe'i lo ka ce'u xamgu cu se zenba fau lo nu di'e poi cnino xe fanva cu se pilno .i'o .i zoi zoi

window.bangudecomp = '以下に分けます ...';

zoi

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com
sei za'ure'u rinsa be ro do
i ma xe fanva zoi gy.A dictionary for Lojban, Japanese and other languages that can work offline..gy. e zoi gy.Search the Lojban dictionary la jbovlaste..gy. fi lo ponjo

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com

11 aug 2015 kl. 23:50 skrev Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com>:

sei za'ure'u rinsa be ro do
i ma xe fanva zoi gy.A dictionary for Lojban, Japanese and other languages that can work offline..gy. e zoi gy.Search the Lojban dictionary la jbovlaste..gy. fi lo ponjo

.i mi stidi tu'a zoi fy.

オフラインで使える、ロジバン・日本語・その他の言語対応辞書。

.fy. .e zoi .fy.

ロジバン辞書 la jbovlaste で検索。

.fy coi

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com
ki'e sai i la'a do ba ganse no da i ku'i lo sisku tutci poi la gugl cu mupli cu ka'e se vajni

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com
coi la gleki .i lo ka ce'u mapti lu to ro moi lo ka se mitysisku toi li'u lo ka ce'u ce'u xe fanva zo'u zoi fy. 最終観察時: fy. se zmadu zoi fy. (最新検索履歴) fy. iau pe'i mi'e la .junpen.

Gleki Arxokuna

to lojban...@googlegroups.com

coi la gleki

.i coi la .junpen.

.i lo ka ce'u mapti lu to ro moi lo ka se mitysisku toi li'u lo ka ce'u ce'u xe fanva zo'u zoi fy. 最終観察時: fy. se zmadu zoi fy. (最新検索履歴) fy. iau pe'i mi'e la .junpen.

.i mi co'i cikre .i .e'o do za'u re'u kibycpa la ponjo sutysisku .i pei

OKAU Junpe

to lojban...@googlegroups.com

11 maj 2016 kl. 21:15 skrev Gleki Arxokuna <gleki.is...@gmail.com>:

coi la gleki

[...]