Krótka prezentacja o lożbanie na prezi

Janek

to lojban-pl
coi
Wczoraj wziąłem udział w sesji flashtalków (5-minutowych prezentacji)
na moim wydziale (MIMUW), z prezentacją o lożbanie.
Link: http://prezi.com/knz2nwl6li4a/lozban-jezyk-naturalny-oparty-na-predykatach/

mu'o mi'e ianek

Jarosław Mazurek

to lojb...@googlegroups.com
Fajne. Dobrze obrazuje zasadďż˝.
Gdyby by�a mo�liwo�� interaktywno�ci, to ju� by by� luksus.

W dniu 2010-11-25 10:48, Janek pisze:
> coi
> Wczoraj wzi��em udzia� w sesji flashtalk�w (5-minutowych prezentacji)
> na moim wydziale (MIMUW), z prezentacj� o lo�banie.

A. PIEKARSKI

to lojb...@googlegroups.com
Janek, I really liked the format.  Why not expand it a little and
put it on the Polish ection of the Lojban website?

Also, put a news clip about it in Nowinki.

totus

to lojban-pl
Właśnie napisałem w Nowinkach.
Chętniej bym rozwinął, najlepiej w kierunku wielkiej mapy lożbanu na
prezi, ale:
a) prezentacja została zrobiona z uwzględnieniem limitu czasowego,
dlatego niewiele w niej jest
b) zdecydowałem się na udział w sesji flashtalków, mimo że miałem też
inne rzeczy na głowie, i teraz warto się nimi zająć

Co do interaktywności, to system prezi niestety nie pozwala
oglądającemu na nic więcej niż przesuwanie i zmniejszanie
powiększenia. Można jeszcze odtwarzać dołączone filmiki z youtube.

mu'o mi'e ianek

A. PIEKARSKI

to lojb...@googlegroups.com
I'm thinking of writing a newsclip In English.  It would
be newsworthy if MIMUW are the people who have been
doing so well at the ACM International Collegiate
Programming Contest.  Is the group you presented to
Prof.Madeja's group?

totus

balon000

to lojb...@googlegroups.com
coi

świetne :)

Janek

to lojban-pl

On Nov 25, 4:23 pm, "A. PIEKARSKI" <to...@rogers.com> wrote:
> [...]
> doing so well at the ACM International Collegiate
> Programming Contest.  Is the group you presented to

Tak, to MIMUW, a w sporej części moi koledzy.
http://www.mimuw.edu.pl/wiadomosci/aktualnosci/sukcesy/52104/
Nazwisko opiekuna reprezentacji to Jan Madey.

Janek

to lojban-pl
Teraz zrozumiałem pytanie. Prezentacje byli dla studentów, którzy na
nie przyszli. Nie miało to żadnego związku z mistrzostwami.

On Nov 26, 1:30 am, Janek <jane...@gmail.com> wrote:

> Tak, to MIMUW, a w sporej części moi koledzy.http://www.mimuw.edu.pl/wiadomosci/aktualnosci/sukcesy/52104/

A. PIEKARSKI

to lojb...@googlegroups.com

Janek,

How's this for size - with appropriate links?

"Today, Jan Szejko (Janek) gave a short presentation on Lojban to students
from the Faculty of Mathematics, Informatics and Mechanics at the
University of Warsaw in Poland.  This the same group that has twice won first
place at the world finals of the ACM International Collegiate Programming
Contest."

totus

Janek

to lojban-pl
Może być, ale "Janek" to tylko zdrobnienie. Na wiki napisałem "ianek",
bo to jest lożbanizacja, której używam, np. nigdy nie piszę ian.ceikos
Drugie zdanie bym raczej napisał w stylu "This faculty is well known
of having twice won first place ..." (mój angielski nie jest
rewelacyjny przy skomplikowanych konstrukacjach, ale w każdym razie
wolałbym, żeby to wydział był łącznikiem, a nie grupa studentów, żeby
nie wprowadzać sugestii, że studenci na prezentacjach i studenci na
mistrzostwach to ta sama grupa [co nie znaczy wcale, że obie grupy nie
miały części wspólnej]).

A. PIEKARSKI

to lojb...@googlegroups.com
It's done.  Were there any comments by the students about Lojban that I can
quote in the news clip?  Any signs of further interest?

totus