Najpopularniejsze zalety lożbanu

marek.rogalsk

to lojban-pl
coi

Strona główna lojban.org jasno wymienia zestaw cech lożbanu, które
mają zachęcić do zainteresowania się językiem. Od jakiegoś czasu
zastanawiam się, co takiego tkwi w tym języku, co przyciąga największą
uwagę.

Które zalety lożbanu, wg. was, są tymi najpopularniejszymi, które
ściągają na język największą uwagę?

Być może położenie odpowiedniego nacisku na te cechy pozwoli zyskać
większe publiczne zainteresowanie.

Ja, osobiście myślę, ze jedną z ciekawszych jest możliwość sprawdzenia
hipotezy Saphira-Whorfa, a konkretniej samodoskonalenia z jej
wykorzystaniem.

--
mi'e .marek.rogalsk. mu'o

Krzysztof Sobolewski

to lojb...@googlegroups.com
Dnia niedziela, 10 października 2010 o 09:50:16 marek.rogalsk napisał(a):
> Które zalety lożbanu, wg. was, są tymi najpopularniejszymi, które
> ściągają na język największą uwagę?

Jest dla wariatów ;)
--
Ecce Jezuch
"Reality - this spiteful snake,

signature.asc

balon000

to lojb...@googlegroups.com
Mnie fascynuje "egzotyczność" lożbanu i społeczność jego uzytkowników (chyba tylko esperantysci, idowcy i klingonowcy są lepiej zorganizowani).

A. PIEKARSKI

to lojb...@googlegroups.com

Wydaje sie ze na pierwszym miescu musicie zdecydowac jakich ludzi
chcecie zainteresowac.  Profesorow lingwistiki?  Studentow z IT,
matematki i logiki?  Szeroko: wszytskich ludzi z IQ>100?  Hydraulikow
z Krakowa?  od tego bedzie zalezyc odpwiedz na powyzsze pytanie.

totus

Marcin

to lojban-pl
> Jest dla wariatów ;)

I otóż to jest też zaletą! Mam wielką przyjemność poznawać innych i
nie czuć się 'sam' :)

> [...]
>matematki i logiki? Szeroko: wszytskich ludzi z IQ>100? Hydraulikow
>z Krakowa? od tego bedzie zalezyc odpwiedz na powyzsze pytanie.

"chcecie" czy "chcemy" ? Wybacz ale nawiązuje wielkie znaczenie do
rożnicy Twoja pomoc w tym jest oczywiście niezbędna

Ja osobiście jestem zafascynowany że nie ma tu więcej antropologów i
sociologów -- taki materiał do prac.... (sam też do tego zaczynam tak
podchodzić)