"Zamówienie" ;)

balon000

to lojb...@googlegroups.com
coi

Potrzebuję nagrania dwóch lożbańskich słów:

trixexo (znaczy to "manat" taki ssak wodny)

"trixe'o" (znaczy to wg Pierre Abbata z lożbanskiej listy ang. kombinacje "przyciągania i żalu")

Wyżej wymienione nagrania dobrze żeby były w formacie wav lub ogg i wrzucone na Wikimedia Commons.

Będą potrzebne w podręczniki na Wikibooks (do ilustracji różnic w wymowie "x" i "'"

Marcin

to lojban-pl
Niestety utrorzyłem nowy 'thread' - "Moje próby" wysyłając z telefonu.
Wydaje mi się że mniejwiejcej opanowałem {x} i {'} - ale mogę się
bardzo mylić. Uprzejmnie proszę o wasze zdanie.

-Marcin