Uczyć wg. BPFK vs wg. CLL

marek.rogalsk

to lojban-pl
W lożbanie nastąpiły pewne zmiany, przez co jego żywa wersja różni się
od tej opisanej w CLL (np. xorlo). Proponuję by w materiałach
edukacyjnych, które możemy w wolnych chwilach przygotowywać wspomnieć
o takiej rozbieżności i zasugerować wyraźnie, że BPFK jest wersją
aktualniejszą.

balon000

to lojb...@googlegroups.com

Zgadzam się z tym.

A. PIEKARSKI

to lojb...@googlegroups.com

Pamietajcie ze BPFK zmiany typu xorlo sa tylko propozycje.  Kiedys niektore
z nich beda oficjalne.

totus

Marcin

to lojban-pl
Stanie się to szybciej jeśli materiały jak nasza Wikibook i Wave
Lessons będą używane do naukii. Jak narazie uczyłem się z CLL, LRG,
LFB i oczywiście xorlo i dotside były dla mnie nieistniejące (do
momentu wkroczenia na IRC)