asus x 99 deluxe

Giorgos Tzaves

to linux-gr...@lists.hellug.gr
Γεια σας , εχω την παρακατω συνθεση
Asus x99 deluxe
intel i7 5820
8 gb memory κτλ
Εχω εγκαταστησει τα windows 7 οταν ξεκινουν δειχνει η μητρικη q code AA , συμγωνα με την asus αυτο ειναι το σωστο.
Εγκατεστησα το opensuse 13.2 δειχνουν q code 00 κι ενω εχουν μπουταρει κανονικα και τρεχουν αλλα συμφωνα με την asus αυτο ειναι προβλημα
Βγαζω το open suse και δοκιμαζω το linux mint 17.1 rebecca 64bit με cinnamon ολα ειναι ενταξει με q code AA οπως στα windows ,
Εχει καποιος συναντησει το ιδιο προβλημα ;
Ευχαριστω

Alexandros Kosiaris

to Giorgos Tzaves, linux-gr...@lists.hellug.gr
Καλησπέρα,

Ρίχνοντας μία γρήγορα ματιά, πρόκειται για Asus specific status code.
Σύμφωνα με το

https://www.cdromland.nl/productpdf/00161768-manual.pdf σελίδες 1-33 έως 1-36

το status 00 είναι "not used", το AA είναι "System has transitioned
into ACPI mode. Interrupt controller is in APIC mode". Κανένα από τα 2
δεν υποδεικνύει κάτι κακό.

Όπως διαβάζω αυτό το table, αυτά τα Q codes πρέπει να αλλάζουν όσο
προχωράει το boot sequence, πχ το 02 ή τα 32-36 Q codes είναι σίγουρα
στιγμιαία. Οπότε ίσως αυτό που βλέπεις να είναι απλά ένα στιγμιότυπο;
Πως το βλέπεις με την ευκαιρία;

Προσωπική μου άποψη είναι να μην ασχοληθείς παραπάνω (εγώ σίγουρα δεν
θα ασχολιόμουν/ασχοληθώ), εκτός εάν δεις Q code που δείχνει πρόβλημα
hardware. πχ τα 50-54 που υποδεικνύουν πιθανό πρόβλημα hardware στην
μνήμη.