Romania Jails Ex-Minister Over Microsoft Licenses - Slashdot

Spiros Bolis

to linux-gr...@lists.hellug.gr
https://yro.slashdot.org/story/16/03/27/1917213/romania-jails-ex-minister-over-microsoft-licenses

οποιαδήποτε σχέση με "Στρατηγική, προνομιακή, αλλά και μη δεσμευτική
συμφωνία" που υπουργοί την έκρυβαν στα γραφεία τους - αντίθετα με αυτά
που έλεγαν στα δελια τύπου - και πήγαιναν βόλτες με το ιδιωτικό τζέτ για
να την υπογράψουν στην Πορτογαλία είναι *εντελώς* συμπτωματική.

ένα έχω να πω μόνο: και στα δικά μας!

gam...@gmail.com

Τη Δευτέρα, 28 Μαρτίου 2016 - 12:04:12 μ.μ. UTC+3, ο χρήστης Spiros Bolis έγραψε:
> https://yro.slashdot.org/story/16/03/27/1917213/romania-jails-ex-minister-over-microsoft-licenses

Γειά. Μην το περιμένεις. Αν γνωρίζεις έστω μία (1) εταιρεία του δημοσίου & ευρύτερου δημόσιου τομέα που να χρησιμοποιεί κάτι διαφορετικό από "παράθυρα" πες την μου για να έχω να "γκρινιάζω" στους "δικούς μου" να εγκαταστήσουμε Linux στα domain μηχανήματα (παίζω ArchLabs εδώ & σε κάποιο -εκτός domain- μηχάνημα, mabox)