ארבעה ליווים מסתתרים בתוך המייל ומחכים שתיקחו אותם!

Elinor Kaminer

to Livuy...@googlegroups.com, bitam...@hotmail.com
צוות ליווים היקר,

ברוכים הבאים לאילן, דנה, ואיתמר שהצטרפו לצוות. בהצלחה!

אנחנו מחפשים מספר מלווים לשבוע הקרוב. להלן הפירוט, אנא הגיבו למייל וציינו איזה ליווי תוכלו לקחת על עצמכם.

1) בחור שליווינו זמן קצר במרכז הסינגור והתמיכה אושפז באיכילוב בעקבות מחלת עור חמורה. הוא מפחד שישחררו אותו כי בעבר כבר אושפז ושוחרר לפני שהבריא. אנחנו מחפשים מלווה שילך לבקר אותו וידבר עם הרופא שלו לגבי מצבו. הליווי צריך להיות בהקדם האפשרי! השעות גמישות, לפי מה שנוח לכם, אבל עדיף בשעות היום כדי שתוכלו למצוא את הרופא המטפל.

2) בחור  חירש, קורא וכותב באנגלית, הגיע לישראל לפני מספר שבועות. הוא מתגורר עם אחיו, וזקוק לעזרה צמודה מעבר לזו שאנחנו יכולים לספר בשעות המרכז. אנחנו מחפשים מלווה שישב איתו פעם או פעמיים במשרדי א.ס.ף בשעות הבוקר ויעשה חיפוש מקיף ופניות לעמותות המסייעות לחרשים בישראל. המטרה היא למצוא לו מסגרת תמיכה ועבודה. היום גמיש...

3) בחור המנסה להוציא כרטיס אשראי נתקל בסירוב בבנק. צריך ללוות אותו לבנק כדי לבדוק את האפשרות להוציא כרטיס אשראי. יום גמיש, שעות הבוקר.

4) בחור שאנחנו מלווים כבר זמן רב, דובר אנגלית טובה, סובל מעיוות ביד אחת, מחפש עבודה כבר זמן רב ללא הצלחה. אנחנו מחפשים מלווה שיסייע לו בחיפוש עבודה בשעות הבוקר/צהריים דרך האינטרנט.

מחכה לשמוע מכםן בקרוב,
חג שמח,

--

אלינור קמינר

רכזת מרכז סנגור ותמיכה
א.ס.ף - ארגון סיוע לפליטים ולמבקשי מקלט בישראל
רח' גולומב 52 ת"א, 072-2513838

www.assaf.org.il

facebook

Ilan Diner

to livuy...@googlegroups.com
אני נמצא בתקווה עם אמין, שהמסעדה שלו הותקפה אתמול. כיוון שלא אתפנה עד חמישי הבא, כדאי שתשאירו לי את מה שפחות דחוף

Elinor Kaminer

to livuy...@googlegroups.com
כן, גם אני אגיע למסעדה שלו מאוחר יותר היום כנראה.
אני אודיע לך שבוע הבא מה צריך ביום חמישי.

אלינור

Elinor Kaminer

to Livuy...@googlegroups.com, bitam...@hotmail.com
היי,
אני מחכה לתשובות מכם.
אנא ענו למייל בהקדם.

תודה,
אלינור

Ilan Diner

to livuy...@googlegroups.com
היי אלינור,
ליוו כבר אתה האיש עם בעיית העור לבית חולים? אם לא אני יכול לעשות את זה.
אם כן, אני יכול ללוות לסידורים בבנק ולחזור לאס"ף לעשות חיפושים ל-2 או/ו 4 - אני פנוי בערך עד 14:30