Wie komt er vanavond naar cc de leest kwestie van te weten of het de moeite is om open te houdenCafé is nl gesloten heb ik gehoord zonet
--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'linuxbabbel' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar linuxbabbel...@googlegroups.com.
Ga naar https://groups.google.com/d/msgid/linuxbabbel/CANgvJWxFuE39_X%2BYySWX6oCMsc1WjN7YDn7t1b8Fmu0LEmL57g%40mail.gmail.com om deze discussie te bekijken.
Ga naar https://groups.google.com/d/msgid/linuxbabbel/CAMHy2wLNewg3YMpQ%3DZLePUNCPpx%2BQMa4VbrGyTZEJhYVFw0vhQ%40mail.gmail.com om deze discussie te bekijken.