Linuxbabbel

Brecht Sanders

to linux...@googlegroups.com

Hallo,

Ik vond onlangs de site https://sites.google.com/site/linuxbabbel/ en vroeg me af of jullie nog regelmatig samenkomen, ofwel of tijdens de Coronamaatregelen digitaal vergaderd wordt?

Zelf ben ik al zo'n 20 jaar met Linux bezig (vooral Debian), en daarvoor ook al wat met BSD (NetBSD).

Daarnaast ben ik ook als hobbyist C programmeur actief met verschillende projecten op GitHub en SourceForge, en sinds kort ben ik ook meer en meer kennis gaan delen op StackOverflow.

Maar tegelijk ben ik ook een sterk actief rond cross-platform software development in C en C++ en ben ik eind vorig jaar met een GCC MinGW-w64 personal build voor Windows op http://winlibs.com/.

In bijberoep zet ik regelmatig ook open source oplossingen op, bijvoorbeeld op basis van Linux servers met asterisk voor telefonie en/of exim/dovecot. voor e-mail

Tijdens de dag ben ook nog Senior IT Infrastructure Engineer bij Danone (Alpro).

Mijn contacten zijn vooral internationaal, maar het lijkt me wel eens interessant om eens op lokaal niveau in contact te treden met mede open source fanaten.
Want het geeft toch altijd weer een vonk als je mensen hun enthousiasme kan aanwakkeren door ze op weg te helpen als ze ergens op vast zitten.

Hoedanook, als er nog bijeenkomsten doorgaan mag je me gerust via dit mail adres op de hoogte houden.

mvg

Brecht

--
Brecht Sanders