Vanavond

Steven Leeman

to Linuxbabbel
Vanavond weer in de leest
Allen welkom

Lieven Baes

to linuxbabbel
Ik kom best niet, teveel gevallen op school.
We hadden zaterdag een feest met collega's waarvan enkele nu in quarantaine zitten.
Ook iemand van mijn klas die zaterdag laatst in coderdoje Ieper was.
Ik denk dat dat het verstandigste zal zijn

Gr. Lieven

Op di 16 nov. 2021 16:29 schreef Steven Leeman <steven...@gmail.com>:
Vanavond weer in de leest
Allen welkom

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep 'linuxbabbel' van Google Groepen.
Als je je wilt afmelden bij deze groep en geen e-mails van de groep meer wilt ontvangen, stuur je een e-mail naar linuxbabbel...@googlegroups.com.

Steven Leeman

to Linuxbabbel
Hoi,

Ik geloof "nog" in vaccinaties
Mn beweerd dat alleen 65+ met griepverschijnselen en niet gevaccineerden gehospitaliseerd worden

We zien wel wie er opdaagd

Greetz
Steven

Lieven Baes

to linuxbabbel
Vaccinaties zijn ok, het gaat over risico-contacten die zo klein mogelijk wil houden.
Misschien denken aan een tijdelijke stop, maar daar zal de top wel over beslissen zeker ?