Re: Nouveau GeForce 7025

Gilberto F da Silva

unsubscribe

--

Stela dato:2.459.745,621 Loka tempo:2022-06-14 23:53:47 Mardo openSUSE Tumbleweed
-==-
En la kapo (header) de la mesaĝo aperu via vera plena nomo.
--Retiketo
Je Wed, Jun 01, 2022 at 10:19:23AM -0300, luigui skribis:

signature.asc

Gilberto F da Silva

unsubscribe

--

Stela dato:2.459.745,619 Loka tempo:2022-06-14 23:51:29 Mardo openSUSE Tumbleweed
-==-

signature.asc

Gilberto F da Silva

unsubscribe

--

Stela dato:2.459.745,620 Loka tempo:2022-06-14 23:53:06 Mardo openSUSE Tumbleweed
-==-