--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-c...@lists.debian.org
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact listm...@lists.debian.org
apt-get install alsa-base alsa-utils
alsaconf
i això acostuma a detectar correctament la targeta de so i
configurar-la. Si utilitzes un kernel de la sèrie 2.4 també has
d'instal·lar el paquet alsa-modules corresponent a la versió del kernel
(o bé instal·lar un kernel 2.6).
Fins aviat,
Joan
El dl 17 de 04 del 2006 a les 00:02 +0200, en/na joan perez va escriure:
>Una possibilitat:
>
>apt-get install alsa-base alsa-utils
>alsaconf
>
>i això acostuma a detectar correctament la targeta de so i
>configurar-la. Si utilitzes un kernel de la sèrie 2.4 també has
>d'instal·lar el paquet alsa-modules corresponent a la versió del kernel
>(o bé instal·lar un kernel 2.6).
>
>Fins aviat,
>
>Joan
>
>
Moltes gràcies per contestar tan ràpid Joan:
Ja ho he fet i estic com ahir, vaig instal·lar libdvdcss afegint a
/etc/apt/sources.list :
**
deb http://download.videolan.org/pub/videolan/debian sarge main
deb-src http://download.videolan.org/pub/videolan/debian sarge main
i després vaig fer :
# apt-get update
# apt-get install vlc libdvdcss2
Puc veure dvds igual que amb el mandriva 2006 , però encara que he
instal·lat alsa-base alsa-utils i ho he configurat amb alsaconf no puc
escoltar cap so.
El nucli es el 2.6 instal·lat amb l'opció linux26, empre l'escriptori
Gnome, i els cables del bafles no els he tocat, amb mdv 2006 funcionen
bé. M'emprenya un poc passar-me a Debian i perdre el so.
Teniu si-us-plau alguna suggerència més ?
> Teniu si-us-plau alguna suggerència més ?
> Joan.
Una de ben tonta :)
has obert l'alsamixer, per exemple, i mirat els
potenciometres de volum? podria donar la remota possiblitat
que estiguessin apagats o en mute.
a veure si sona la flauta...
apa,
8-)
Aprofito la paraula alsamixer :)
Amb aquesta placa:
0000:00:1b.0 0403: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition
Audio Controller (rev 01)
només hi tenc el control PCM i auriculars a l'alsamixer. PCM2 i IGain a
l'aumix.
Provoca alguns problemes, com no tenir control de volum a l'XMMS (bé, a través
del KMix del KDE), que el KRadio peti perquè no troba control de volum i
qualque problema més que encara no he identificat :)
Alguna idea de com fer que l'alsa vegi més controls de mix?
--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat
.
>
>
>
>>Teniu si-us-plau alguna suggerència més ?
>>Joan.
>>
>>
>
>Una de ben tonta :)
>has obert l'alsamixer, per exemple, i mirat els
>potenciometres de volum? podria donar la remota possiblitat
>que estiguessin apagats o en mute.
>
>a veure si sona la flauta.
>
>
Era just això ,he executat l'alsamixer i tenia el wave center en mute.
Ni tan sols sabia que en debian es controlava el volum amb l'alsamixer.
Ho intentava fer amb: aplicacions, multimedia control de volum. Es veu
que aquest menú no és operatiu.( al menys a mi no em fa res)
Moltes gràcies a tots.
Joan.