Google Groups no longer supports new Usenet posts or subscriptions. Historical content remains viewable.
Dismiss

no funciona el so

0 views
Skip to first unread message

joan perez

unread,
Apr 16, 2006, 6:10:07 PM4/16/06
to
Bones a tots:
La debian sarge no em produeix cap so, alguna idea de per on començar ?
Joan.


--
To UNSUBSCRIBE, email to debian-user-c...@lists.debian.org
with a subject of "unsubscribe". Trouble? Contact listm...@lists.debian.org

Joan Queralt

unread,
Apr 16, 2006, 9:10:05 PM4/16/06
to
Una possibilitat:

apt-get install alsa-base alsa-utils
alsaconf

i això acostuma a detectar correctament la targeta de so i
configurar-la. Si utilitzes un kernel de la sèrie 2.4 també has
d'instal·lar el paquet alsa-modules corresponent a la versió del kernel
(o bé instal·lar un kernel 2.6).

Fins aviat,

Joan

El dl 17 de 04 del 2006 a les 00:02 +0200, en/na joan perez va escriure:

joan perez

unread,
Apr 17, 2006, 10:00:15 AM4/17/06
to
En/na Joan Queralt ha escrit:

>Una possibilitat:
>
>apt-get install alsa-base alsa-utils
>alsaconf
>
>i això acostuma a detectar correctament la targeta de so i
>configurar-la. Si utilitzes un kernel de la sèrie 2.4 també has
>d'instal·lar el paquet alsa-modules corresponent a la versió del kernel
>(o bé instal·lar un kernel 2.6).
>
>Fins aviat,
>
>Joan
>
>

Moltes gràcies per contestar tan ràpid Joan:

Ja ho he fet i estic com ahir, vaig instal·lar libdvdcss afegint a
/etc/apt/sources.list :
**

deb http://download.videolan.org/pub/videolan/debian sarge main
deb-src http://download.videolan.org/pub/videolan/debian sarge main
i després vaig fer :
# apt-get update
# apt-get install vlc libdvdcss2

Puc veure dvds igual que amb el mandriva 2006 , però encara que he
instal·lat alsa-base alsa-utils i ho he configurat amb alsaconf no puc
escoltar cap so.
El nucli es el 2.6 instal·lat amb l'opció linux26, empre l'escriptori
Gnome, i els cables del bafles no els he tocat, amb mdv 2006 funcionen
bé. M'emprenya un poc passar-me a Debian i perdre el so.

Teniu si-us-plau alguna suggerència més ?

hub...@flashmail.com

unread,
Apr 17, 2006, 10:50:15 AM4/17/06
to
>

> Teniu si-us-plau alguna suggerència més ?
> Joan.

Una de ben tonta :)
has obert l'alsamixer, per exemple, i mirat els
potenciometres de volum? podria donar la remota possiblitat
que estiguessin apagats o en mute.

a veure si sona la flauta...

apa,

8-)

Benjamí Villoslada

unread,
Apr 17, 2006, 11:30:25 AM4/17/06
to
A Dilluns 17 Abril 2006 16:50, hubbleaflashmail.com va escriure:

> has obert l'alsamixer, per exemple, i mirat els
> potenciometres de volum? podria donar la remota possiblitat
> que estiguessin apagats o en mute.

Aprofito la paraula alsamixer :)

Amb aquesta placa:
0000:00:1b.0 0403: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition
Audio Controller (rev 01)
només hi tenc el control PCM i auriculars a l'alsamixer. PCM2 i IGain a
l'aumix.

Provoca alguns problemes, com no tenir control de volum a l'XMMS (bé, a través
del KMix del KDE), que el KRadio peti perquè no troba control de volum i
qualque problema més que encara no he identificat :)

Alguna idea de com fer que l'alsa vegi més controls de mix?

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.

joan perez

unread,
Apr 17, 2006, 5:00:09 PM4/17/06
to
En/na hub...@flashmail.com ha escrit:

>
>
>
>>Teniu si-us-plau alguna suggerència més ?
>>Joan.
>>
>>
>
>Una de ben tonta :)
>has obert l'alsamixer, per exemple, i mirat els
>potenciometres de volum? podria donar la remota possiblitat
>que estiguessin apagats o en mute.
>
>a veure si sona la flauta.
>
>

Era just això ,he executat l'alsamixer i tenia el wave center en mute.
Ni tan sols sabia que en debian es controlava el volum amb l'alsamixer.
Ho intentava fer amb: aplicacions, multimedia control de volum. Es veu
que aquest menú no és operatiu.( al menys a mi no em fa res)
Moltes gràcies a tots.
Joan.

0 new messages