Bones

Jordi Molina

to linux-...@googlegroups.com
Que tal senyors?

fa dies que el grup no té gaire activitat, com va per aqui?

--
Jordi Molina Casas (warp3r)
mail: war...@gmail.com 4BC8 8150 7B1A FC24 FBAD  7B07 FE90 F300 4F36 3BF7

David Escala

to linux-...@googlegroups.com
hola llista,

doncs sí. de quan és l'últim missatge? se'ns ha menjat la llengua el feisbuc ... o tothom s'ha passat a windows? je je je

salut!

d.

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Grup d'Usuaris de GNU/Linux del Penedes" de Grups de Google.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a linux-...@googlegroups.com.

--
David Escala <des...@ingent.net>
Ingent Grup Systems ~ http://www.ingent.net ~

Luis Lorenzo

to linux-...@googlegroups.com
Holaaaa,

La veritat es que si, aixo esta una mica abandonat...

Aprofito per comentar-vos si ja heu provat la nova interface d'Ubuntu (Unity) que sortira by default a la proxima versio.

--
Luis Lorenzo
Enviado desde BlackBerry

From: David Escala <des...@gmail.com>
Date: Thu, 2 Dec 2010 10:22:59 +0100
Subject: Re: Bones

Pau Freixes

to linux-...@googlegroups.com
> Aprofito per comentar-vos si ja heu provat la nova interface d'Ubuntu
> (Unity) que sortira by default a la proxima versio.

De moment es lenta i merdosa. La meva opinió

--
--pau

Lluis Gili

to linux-...@googlegroups.com
que estas avorrit Molina? encara tens la cama xunga? ;)
això del unity no ho he provat però s'assembla molt a l'escriptori del Mac oi?

Pau Freixes

to linux-...@googlegroups.com
La idea de ubuntu era portar un escriptori sensilla al desktop, i per
aixo varen agafar el projecte unity especialitzat per notebooks.

Jo vaig instalar unity al meu notebook i vaig arribar a dues conclusions :

- Es mes lent que gnome
- Es poc usable en pantalles petites
- Es poc configurable

Vaja que, el que haurien de ser les seves principals ventages ara
mateix deixen força que desitjar.

Per tal de superar el problema del rendiment la gent d'ubuntu esta
canviant el backend de les x per un nou projecte.

2010/12/2 Lluis Gili <llui...@gmail.com>:

--
--pau

Jordi Molina

to linux-...@googlegroups.com
Una mica avorrit només Lluís xD... segueixo amb la cama xunga i se m'estan acabant les coses a fer per passar el rato, i el pitjor de tot, m'estic avorrint de l'starcraft2.

L'altre dia llegia que volien canviar el server x com diu en Pau [1], la veritat és que ja ha arribat un moment en que això de l'Xserver queda anticuat de concepte... suposo que el que volen montar nou serà més rollo com l'aqua del macosx, que desprès tindrà un programari que faci de server X, encara he de provar-ho :P Tot i que pel que diu a la wiki d'ubuntu va d'aquesta forma [2]

Pel que diu a la mateixa banda hi ha un paquet que tira sobre intel 945, ho provaria amb el netbook però té el teclat cascat i el proveïdor no me'l troba >_< puto toshiba nb100