accés a un datalogger USB

Lluís Forns

to Grup d'Usuaris de GNU/Linux del Penedes
Hola, tinc unes plaques solars amb un datalogger per mantenir un
control de la producció. El programa per llegir-les és per windows, i
estic buscant alternatives per poder automatizar les lectures i que el
meu servidor m'envii un correu electrònic si detecta més de 24 hores
sense producció.

El sistema (Ubuntu) detecta el dispositiu (lsusb retorna "101e:0005"),
però no sé on puc llegir aquestes dades (encara que sigui en RAW per
després processar-les). He trobat un programa que en teoria m'hauria
d'ajudar (http://sourceforge.net/projects/fslurp/), però tot i que
compila i executa sense problemes, no retorna res per pantalla.

Algú em pot donar algun consell?

Moltes gràcies.

--
*La vida no ha de ser feliç, ha de ser plena.
*Abans d'imprimir aquest missatge, pensa en el medi ambient.

Lluis Gili

to linux-...@googlegroups.com
hola,
no tinc ni idea de com llegir dades d'un datalogger, però em sembla que fslurp és per dispositius connectats al port sèrie, per això no et deu mostrar res, de la pàgina del projecte:
Read and display data from Fronius IG and IG Plus inverters, using a serial port to talk with the Fronius Interface Easy Card

aquest enllaç sembla interessant: http://www.linux-usb.org/

--
Heu rebut aquest missatge perquè esteu subscrit al grup "Grup d'Usuaris de GNU/Linux del Penedes" de Grups de Google.
Per publicar a aquest grup, envieu un correu electrònic a linux-...@googlegroups.com.

Lluís Forns

to linux-...@googlegroups.com
tens raó, m'acaba de respondre un correu el programador de
l'aplicació. Jo pensava que seria tant senzill com fer un "cat
/dev/...." però sembla que no.