recodificar fitxer

Lluís Forns Puigmartí

to Grup d'Usuaris de GNU/Linux del Penedes
hola, necessito recodifiar un backup fet amb phpmyadmin, i estic
buscant alguna eina per fer-ho. he trobat el "recode", però no encerto
amb quina codificació es troba l'original:
Tiempo de generación.

algú em pot dir amb quina codificació ó=ó ?

gràcies

--
*Hi han dues paraules que t'obriran totes les portes del món: "estira"
i "empeny".

xavi

to linux-...@googlegroups.com
recodificar? la codificacio del text?
Si fas recode -l , et sortirà la llista de charsets als quals pots passar, en teoria si poses recode charset_el_que_sigui arxiu, hauria de funcionar

xavi

to linux-...@googlegroups.com
i el charset...em sona que el phpmyadmin i mysql els hi agrada molt el latin1, has mirat que no fos latin1? o una variant?
--
xavi :)

Lluís Forns Puigmartí

to linux-...@googlegroups.com
ja he trobat el problema, mysqldump va fer la exportació en ANSI, i
phpmyadmin va fer la importació en UTF-8; al final aprofitant el
windoze de la feina ho he transormat utilitzant el ultraedit, el
recode em petava en alguns punts (suposo que tenia el fitxer tant
"marejat" que no sabia quin format era).