Beynlexalq işlerimiz

Perviz Haciyev

to linux-az...@googlegroups.com
Salam
Son zamanlarda aznetin geri qalmişliği daha çox hissolunur nedense.Açılan saytlarınb 80%  warez content saytlardır.
İngilis dilinde uğurlu lahiyelerimiz var mı?
meselen saytlarin uptime monitorinqinde men http://www.mon.itor.us/ saytından istifade edirem, saytlar down olanda bunlar mail ve sms gönderir,  saytda bir ara gezende buna rast geldim http://blog.mon.itor.us/?page_id=18 , saytın CEO'su ermenidir http://www.avoyan.com/. Qibde ettim, halaldır.
Bizimkilerin buna benzer lahiyeleri var mı? varsa bilek , destek verek =)

--
Perviz Haciyev
www.haciyev.net