Mİllet haralardasiz???

Basic

to Azərbaycan Linux İstifadəçiləri Yazışma Qrupu
noyabr ayindan hech bir post achilmir. linux.az sayti fealiyyetini
umumiyyetle dayandirib. Ne oldu?

Hafiz Bagirli

to linux-az...@googlegroups.com
Salam,

Metin yoxa cixib umumiyyetle, Men Hostinq teklif eledim amma deyesen
maraqlanan olmadi, Metin yeniden bashlayaq sayta, O qeder emekler boshuna
getmesin.
Hostinq men vererem. linux.az domaini onsuzda hazirdir.

Emin Huseynov

to linux-az...@googlegroups.com
Domenin dnslerini deyishmek alinmir,

yiyesi bilinmir kimdir, parollar da hec kimde yoxdur

Ugur Eminli

to linux-az...@googlegroups.com
Nece beyem ? Domain AZNETin serverinde oturmayib beyem??? Gelin AzNETE sohbet edin Samad muellimle...Evgeny-ni tapaq, WhoIS-e email yazsin eger pass-i o da bilmirse...amma mence onlarda var...

Navid

to linux-az...@googlegroups.com
Səlam
Hətmən Linux.az Olmalıdır? www.linux-az.org www.linuxaz.org ya buna
bənzər Adreslər də olur. Hosting barədə problem yoxdur, Hafiz ya mən
hostiningi verəbiliriz, Drupal & Azərbaycanca tərcuməsi qalir və
xəbərlər, məqalələr .... xəbərlaridə hər birimiz gündə bir xəbər
göndərsəq 3-4 xəbər olur, Məqalə barədə isə Ayda məqalə yazsaq 1 ildə 24
məqalə olur, Əlbətə yolun ortasinda mutləqa 3-5 nəfər də yardimci bizə
qöşülar ... necədir? Başliyaq? Məncə indi başlamsaq ən azinda 3ay sonra
bir şeylərimiz var, ama başlamasaq heçbir zaman heçbirşeyimiz
olmayacaq ;-)

Nəvid

> Azərbaycan Linux İstifadəçiləri Yazışma Qrupu

> Bu qrupa mail göndərmək üçün linux-az...@googlegroups.com ünvanına məktub yazın.
> Üzvlüyünüzü ləğv etmək üçün isə linux-azerbaij...@googlegroups.com ünvanına boş məktub göndərin.
> Daha təfərruatlı məlumat üçün:
> http://groups-beta.google.com/group/linux-azerbaijan?hl=az

Navid
e-mail : navi...@gmail.com
Jabber : na...@jabber.org.uk navid643@GTalk
GPG = 340C 1068 A0F6 D702 FDD6 CFB6 8714 4F55 D3F9 1F7D
Key: http://tinyurl.com/yutgf9

signature.asc

Huseyn

to Azərbaycan Linux İstifadəçiləri Yazışma Qrupu
Axrıncı dəfə bu barədə Emin Axundovla şəxsən özüm yayda danışmışam. O
vaxt Emin dedi ki, yeni saytımız tam yeni formatda olacaq. Elə o
vaxtdan bu söhbət olaraq qaldı. Məncə, Navidin fikri ağılabatandır.
Yəni mütləq deyil ki, domen əvvəlki kimi olsun.

Hörmətlə, Hüseyn Ağayev

On 1 фев, 01:31, Navid <navid...@gmail.com> wrote:
> [...]
> e-mail   : navid...@gmail.com
> Jabber  : na...@jabber.org.uk navid643@GTalk
> GPG = 340C 1068 A0F6 D702 FDD6  CFB6 8714 4F55 D3F9 1F7D

Ugur Eminli

to linux-az...@googlegroups.com
Mənim başa düşmədiyim, domeyn adının bu dəqiqə də UNDP/AzNET projectin serverində olmasına baxmayaraq domeyn adının dəyişdirilməsidir..(Evgeny Khodosov hardadi ??)

Biganə kimdir ??

Hafiz Bagirli

to linux-az...@googlegroups.com
Salam hamiya,

Men size Domain de Hostinqde verebilerem, amma sayti hazirlamaga menim vaxtim yoxdur, kim istese ona account verim, ozu hazirlasin, Mene sadece domain-in adini verinki register edim, ve 1 nefere shifreni verim hazirlasin, Duz deyirsiniz hech olmamaqdan yaxshidir, Metin de evlendi indi hech vaxti olmaz sayt hazirlamaga,
bu defe ayda bir Backup elemek lazimdir. Eslinde menden indiye qeder Host cokmeyib hech amma ehtiyat igidin yarashigidir. Linux.az ida sonra duzelerse yonlendirersiniz bu domain`e, onsuzda evvelde ele idi.
yada men DNS lerimi vererem,onu menim DNS leri yazsinlar ozun yonlendirme ederem.

Esas mesele konullu  olsun ve vaxti olsun, sayt CMS le hazirlansin mende herden meqale zad gondererem. vaxt tapib ederik bunlari.

Muveffeqiyyet,.

Ugur Eminli

to linux-az...@googlegroups.com
CMS - Mambo ya Joomla ?? bunlarda ya da bashqa sistemde sayti qurmaq
uchun onceden install olunacaq butun komponentleri yoxlamaq lazimdir -
bir-bir... ya da admin qutusuna password protection qoymaq
lazimdir...menim de vaxtim yoxdur desem yalan olmaz...tanidigim
ushaqlardan sorusharam..gorek dizayn ishinde komeklik olacaq...

bilirsen de yeqin, serverdeki saytlarda achiq tapilsa, ne linuxaz
qalar ne de obirsiler...ve yeqin linuxu oz serverinde barindirmagina
hansi riskleri goz onune aldigini bilirsen.. kullu miqdarda hucumlar
ola biler hemin sayta..

Hafiz Bagirli

to linux-az...@googlegroups.com
Salam Ugur,

Joombla men yoxladim, hech xoshuma gelmedi, E107 daha denish ozellikleri
var, Kimse Drupal qurmaq istediyini soyledi ve Az. Lang da varmish, onda
Drupal qurmaq da olar,
Menim Hostinq firmamda Security yaxshidir, problem yoxdur, hem CMS qurman
gerek ozu securityleri nezere ala, install dan sonra silmeli olanlari sile
ve chmod ladlari da duz ede ki Hack olunmasinlar.,
Vaxt meselesine qalanda ise ozumun bu deqiqe neche domain lamisham vaxt
catdirabilmirem ki onlari hazirlayam, kimin vaxti ve biliyi varsa problem
deyil, Metin daha tecrubeli idi, gorek onu tapabilesydim daha rahat olardi.

Konullu olan varsa mene bildirsin/ bu ishi ne qeder tez bashlasaq o qeder
yaxshi olar, Vasif`in o boyuklukdeki Linux sayti silindi, Metin hazirladigi
da silindi, 3-cu de tutturacayiq :-))
Vasif de deyirki onda o vaxtdan qalma yazilar var, Metinde de PC sinde qalar
yeqin, ve sizlerde de bir sheyler vardir, CMS hazirlansin ondan sonrasi
duzelecek.

Baki olanlardan bir shey sorushum, BU deqiqe IT ye aid normal Jurnal neshr
olunur Bakida?
Men isteyirem Online IT Jurnali sayti hazirlayam, hazilansa kimler ora
yazilar gonderebiler, yani bolmelere yazilar hazirlamaq lazimdir, hem orda
Linux bolmesi de hazirlamaq olar. Yani sadece Linux sayti deyil, IT ye aid
butun movzular. Mence bu daha genish ve daha cox insani celb edebiler.
Fikirlenizi gozleyirem...

Hormetle, Hafiz

Navid

to linux-az...@googlegroups.com
ُSelam
Nezeman qurmaqi basliyoruz?

2008/2/9, Hafiz Bagirli <h...@karvan.net>:

Navid
mail     : navi...@gmail.com
Jabber ID: na...@gabber.org.uk

GPG = 340C 1068 A0F6 D702 FDD6  CFB6 8714 4F55 D3F9 1F7D
Key:http://keyserver.ubuntu.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0x87144F55D3F91F7D

Huseyn

to Azərbaycan Linux İstifadəçiləri Yazışma Qrupu
Salam Hafiz!

Mən bilən vaxtı ilə Bakıda İT Magazine adlı jurnal nəşr olunurdu.
Amma indi bilmirəm nə yerdədir. Sənin bu fikrin lap yaxşı oldu. Əgər
belə bir jurnal təşkil edəsi olsan, bil ki, ona məqalə verənlərdən lap
birincisi mən olacam. Ümumiyyətlə, nə vaxt planlaşdırırsan bunu?

Hörmətlə, Hüseyn Ağayev

Hafiz Bagirli

to linux-az...@googlegroups.com
Salam Huseyn,

Fikrimle razilashdigina sevindim. Eslinde neche illerdir bele planlarim var,
Vasif`in Linux portalina yazilar yazanda istemishdim Umumi IT Portali
yaradam, amma helede ishden vaxt tapib bashlayabilmirem :-)
Domain Host Problem deyil. Esas mesele CMS Portali hazirlamaga biri
lazimdir.
azerikino.com u aldim Yanvarda biraz hazirladim sonra hec vaxt olmadi, yarim
qaldi.
Eger senin vaxt varsa sen hazirla, menden meqale coxdur PC de, evveller
azitt.org Portalim var idi. SOnradan legv oldu. Ora ucun coxlu yazilarim var
idi, hamisi qalir.
Bir ara tomshardware.com un Az versiyasini hazirlamaq istedim, Hetda Toms
Tr.ye mail de yazdim. onlar raziliq verdiler sadece sponsor tapmali idim, bu
2002 de idi, ele de yarim qaldi. O da ela Portaldir. Tr versiyasina vaxt
olanda baxiram, Hardware de 1N-li Portaldir. amma IT movzulari da var.
Jurnal Kimi cixartmaq da isteyirem amma men Bakida deyilem, ona gore
bilmirem bunun ucun neler lazimdir. Yeqinki cox pul isteyerler.

Bu barede meluamti olanlar varsa xahish olunur bizimle paylashsin,

Hormetle, Hafiz

to Azərbaycan Linux İstifadəçiləri Yazışma Qrupu
Salam Hafiz!
Mənim web texnologiyalardan sən deyən elə də güclü bacarığım yoxdur,
amma jurnalın nəşr olunması üçün sənə əlimdən gələn köməyi edə bilrəm.
Sözsüz ki, pula ehtiyac yaranacaq. Jurnalı əvvəlcə Ədliyyə
Nazirliyində qeydiyyatdan keçirmək lazımdı. Sonrası isə asandır.

Hörmətlə, Hüseyn Ağayev

Ugur Eminli

to linux-az...@googlegroups.com
Men bilavasite jurnal chapi ishindeyem desem duz chixardi. Hafiz, sen texminen her jurnalin neche sehife olacagini de...Sonra, bu materiallar hazir olacaq ya yox bunu de...( yeni word-da ya da quark-da hazir variant ). Tirajini de. Rengli neche sehife olacaq bunu de...Men de sene ortalama bir qiymet deyim.

Bizim oz MMC-miz var..Hal-hazirda yalniz jurnal oz jurnlaimizi chap etmekle meshquluq... Jurnalin chap hissesini yox, yazlarin toplanmasi, korrekturasi bu hissesini. Chap hissesini de hell etmek chetin deyil. Maddi veziyyetden asli olaraq deyishe biler.

Hafiz Bagirli

to linux-az...@googlegroups.com
Salam,

Ugur Sizin jurnal neche sehifedir ve nechiye basha gelir maliyeti, eslinde bu ishe coxlu Reklam Sponsoru tapmaq olar, Biri ele men :-) Yani Ticari ish olabiler, YAzilar yeqinki Word de olar. Onlari toplayib Qurake cevirmek lazim olacaq. Eger bahali olsa onda sadece cildi rengli olar, ici rengsiz de olabiler. Sen texmini bir reqem deyebilersen?
Zaman qazetinin cixartdigi Ailem jurnali 1 manata satilirdi indi deyesen 1,4 manat olub, yani bu qeder ucuz basha gelir Jurnal capi?
Huseyn bizi desteklediyin ucun cox sagol, InsAllah bu Layihemizi heyata kecirerik. Hem sonradan Online versiyasini da hazirlamaq olar.
http://www.pc-fire.com/ BU sayti bilirsiniz? E-Jurnal cixardirlar, onlari da bu ishe qoshmaq olar.

Ugur Eminli

to linux-az...@googlegroups.com
Yalniz uzlukleri rengli olsa ( 40-50sehifelik ) hardasa qiymeti 1manat - 1manat 40qepik arasi... keyfiyyetli olmasi uchun - 1.40 .. orta keyfiyyetde 1manat.

sponsor,reklam tapilsa daha serfeli olar.

Hafiz Bagirli

to linux-az...@googlegroups.com
Ailem Juranlinin butun sehifeleri renglidir ve Ela keyfiyyetde amma seyfe sayisi azdir, hardasa 25 olar.
Birde Jurnal cixartmaq ucun Lisenziya almaq lazimdir deyesen, o nechiye basha gelir?
Reklam tapmaq olar, o problem deyil/
Mene dedilerki Lisenziya bahadir.