Linux.az

Emin Huseynov

to linux-az...@googlegroups.com
Hörmətli Həmkarlar,

Bildiyiniz kimi, təxminən 2006cı ilin əvvəllərində müəyyən texniki və
qeyri texniki səbəblərdən, Linux.az - Azərbaycan Linux istifadəçiləri
Qrupunun saytı fəaliyyətini dayandırdı.

Bu gün saytın bərpası üçün ilk addım atıldı. --> www.linux.az yenidən
işə salındı
Növbəti addımlar məzmunun bərpası və yeni məlumatların dərc olunması olacaq.

Hörmətlə,

Emin

Said

to linux-az...@googlegroups.com
Salam!

Çox şad bir xəbərdir! Təşəkkürlər! Bir vaxt, bu domeyndə qəribə bir sayt idi, elə bildim day əldən getdi domeyn :)

Uğurlar!

Regards,
Said

Samuel Goldwyn  - "I don't think anyone should write their autobiography until after they're dead."

2010/1/21 Emin Huseynov <emin.h...@gmail.com>
--
Azərbaycan Linux İstifadəçiləri Yazışma Qrupu
Bu qrupa mail göndərmək üçün linux-az...@googlegroups.com ünvanına məktub yazın.

Metin Amiroff

to linux-az...@googlegroups.com
Təbriklər! Hər hansı mövzuda kömək lazım olsa, çəkinmədən bildirin xahiş edirəm!
--
Mətin

Pace Peace Paix Paz Frieden Pax Pokój Friður Fred Béke
Hasiti Lapé Hetep Malu Mир Wolakota Santiphap Irini Peoch
Shanti Vrede Barış Rój Mír Taika Rongo Sülh Py'guapy

Rashad Suleymanov

to linux-az...@googlegroups.com
Axır ki, gözlədiyimiz günlər gəlib çatdı:-)

Rashad Suleymanov

Ugur Eminli

to linux-az...@googlegroups.com
UGURlar!!

Mən də əlimdən gəldiyincə kömək etməyə hazıram.

ZEK

to linux-az...@googlegroups.com
Ogleeennn ugurlar Redail LINUX)

Elxan Ismayilov

to linux-az...@googlegroups.com
Xeyirli olsun :)

Elxan

2010/1/22 ZEK <wild...@gmail.com>
Ogleeennn ugurlar Redail LINUX)

Emin Huseynov

to linux-az...@googlegroups.com
Hamıya təşəkkür,

Mətin, qeydiyyatdan keçəndə username-i xəbər elə , admin hüquqlarını
təşkil edim..

Təsadüfən köhnə bazanın (drupal) backup-ı qalmayib?

2010/1/22 Elxan Ismayilov <elx...@gmail.com>:

--

Hörmətlə,

Emin Hüseynov
MCSA,MCTS

www.ilk10.az

Nadir M. Aliyev

to linux-az...@googlegroups.com
Spams again.

* * *
Nadir Aliyev
System and Unix Administrator

Metin Amiroff

Elguc Yusifbeyli

to linux-az...@googlegroups.com
Tebrikler !

Elguc Yusifbeyli

MCP, MCSA , MCSA + M , CCNA

Yurd ve seref ugruna sen serilde topraga.
Varsin hic bir dudakta anilmasin er adin!
Kan sizaraq qelbinden huzuruna varinca.
Iztirabi dinecek belki o gun Kurshad'in.

__________________________________
http://www.yusfibeyli.com

to linux-az...@googlegroups.com
Vasif və daha sonra Mətin bu saytı çox yaxşı hazırlamışlardı.
Yenidən açılmasına sevindim, bir köməyim dəyərsə sevinərəm.
Keçmiş yazılar Vasifdə qalırdı, görəsən Son hazırlanan saytında yazıları qalır?
Onları sayta yerləşdirmək olsa çox yazşı olardı.

Emin sənə uğurlar.

Hörmətlə

Ali Ismayilov

to linux-az...@googlegroups.com
Wooow, esger yoldashim Elguc Yusifbeyli !

Yolunu sebirsizlikle gozleyirik ! Tez gel!

Hormetle,

Ismayilov Ali

--
Best regards,