"blastom.o" e "bombix.o" (diskutado)

Che Partaka

Sep 10, 2024, 7:12:32 PMSep 10
to lin...@googlegroups.com
Yen du plusa vorti, por ke ni povez aprobar li o refuzar li,
pos pridiskutir li, se necesa: "blastomo" e "bombixo".

SIL (Suplementa Ido-Lexiko)
*blastom/o [Patol.] Maligna tumoro derivita de embrionala tisuo [ahi blastoma | f blastome | g Blastom | r бластома | e +blastomo]. Rem. Dicernenda de blastemo [Biol.], ja oficala.

*bombix/o [Entom.] Papiliono di qua la raupo produktas kokono uzata por fabrikar silko (Bombyx mori) [a silkworm (moth), af bombyx | f papillon du ver à soie | g Seidenspinner | h mariposa de la seda | i farfalla del baco da seta, bombice | r тутовый шелкопряд | e bombikso]

Se esas ulo komentinda o diskutenda pri ta du vorti, adavane, ante ke ni privotos li!

 (Partaka)

Robert C.

Sep 11, 2024, 7:44:02 AMSep 11
to lin...@googlegroups.com
Pro la probableso ke ica tradukuri esos uzata en futura lexiki, importas esar klara pri lia senci.

Exemple, me trovas ke la Germana vorto "Seidespinner" havas du senci, di qua un koncernas homo.

Me ne savas pri la altra tradukuri, por ica vorti od altra propozaji, ma probable ula altri simile bezonas klarigo.

Robert.
--
EN 2024 EVENTAS VIRTUAL IDO-KONFERO INTERNACIONA SINGLA-SATURDIE. PARTOPRENEZ!

Nia IDO-RENKONTRO INTERNACIONA 2024 eventis en MADRID (HISPANIA) inter la 22ma e la 25ma di AGOSTO.
---
Has recibido este mensaje porque estás suscrito al grupo "LINGUO" de Grupos de Google.
Para cancelar la suscripción a este grupo y dejar de recibir sus mensajes, envía un correo electrónico a linguo+un...@googlegroups.com.
Para ver esta conversación en el sitio web, visita https://groups.google.com/d/msgid/linguo/CADVSqrmoShEX34rgPXA%2B5M60OkOhC8a02TX6e9YnBtpsHMTQaQ%40mail.gmail.com.

Robert C.

Sep 12, 2024, 11:17:05 AMSep 12
to lin...@googlegroups.com
Esas adminime 8 sorti di "Bombyx" (Latine), do la propozata vorto *bombixo e tradukuri bezonas inkluzar omni, e ne nur la sorto maxim konocata qua esas "Bombyx mori".

Videz (en la Angla) https://en.wikipedia.org/wiki/Bombyx e plu delaloze kun fotografuri https://www.animalwised.com/types-of-silkworm-breeds-and-species-5033.html

Parenteze, ni bezonas vorti por omna grupo-sorti di vivanti: (en la Angla) "domain, kingdom, phyllum, class, order, family, subfamily, genus" (mencionita ye
https://en.wikipedia.org/wiki/Bombyx)

Robert.

Che Partaka

Sep 12, 2024, 11:43:06 AMSep 12
to LINGUO
Provizore, ni bezonas la komuna vorto "bombixo", quan ni indijas,
e quan ni devas privotar, apud la formo "blastomo", de pos morge (venerdio).

 (Partaka)

El dia dijous, 12 de setembre del 2024 a les 17:17:05 UTC+2, Robert C. va escriure: