Lindyhop.lt Komandos aprrašymai

Mindaugas Bikauskas

to Lindyhop.lt group
Sveiki komanda,

Po truputį pildau naujojo tinklapio vidurius. Labai svarbi dalis yra jūsų individualūs aprašymai.
Taigi, laukiu iš jūsų asmeninių dosjė. LT ir EN kalbomis.

Rašydami svabu paminėti:
  • Kiek laiko šoki (netinka, kad pradėjot 6 metukų, ir va, prieš 3 metus realizavote save džiaze.taip tai netinka, kad šokat jau 5 metus, nes kitais metais tiek pat šoksit tuose aprašuose :D )
  • Kuriuose šokiuose specializuojiesi (jei tokių yra)
  • Stiprioji tavo kaip šokėjo pusė
  • Inspiracijos
  • Tarptuatinai pasiekimai (mokytojavimas, konkursai etc.)
  • Nebijokite save pagirti

BLOGAS PAVYZDYS:
Aš esu Mindaugas. Šoku jau 11 metų. Man labai patinka džiazo šokiai, nes tai yra kūno laisvė. Dar truputį groju. Tai labai padeda man šokti ir dėl to esu visai muzikalus. Labai specilizuojuosi lindyhopo šokiuose. Mano stiprioji pusė kaip šokėjo - muzikalus visapusiškumas. O inspiruoja mane duag senų šokėjų ir dabartinių. Štai festivaliai, kuriuose dalyvavau kaipo muzikantas:

Harlem Festival 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016(Vinius, Lithuania)

All Lithuanian Weekend 2014, 2015, 2016 (Vinius, Lithuania)

Swinglandia Dance Festival 2010, 2012, 2013 (Kiev, Ukraine)

Mama Jazz Festival 2010 (Vilnius, Lithuania)

Swingalonica Festival 2010 (Thesaloniki, Greece)

Windjammers Ball 2011 (Aland, Sweden)

Thenola Dance Camp 2012 (Thenola, Finland)

Minsk Lindy Exchange 2012 (Minsk, Belarus)

Ljubljana Sweet Swing Festival 2012, 2013 (Ljubljana, Slovenia)

Rock That Swing Festival 2013 (Munich, Germany)

Swingin’ Milan 2013 (Milan, Italy)

Dragon Swing Festival 2013 (Krakow, Poland)

Swingscouts at Kurhaus Bergün 2016 (Bergün, Switzerland)

World Jam 2016 (Madrid, Spain)

Warsaw Lindy Exchange 2014, 2015 (Warsaw, Poland)

Leapin’ Lindy Festival 2016 (Bern, Switzerland)

Lindyshock Festival 2010, 2011 (Budapest, Hungary) guitar/vocals

Herrang Dance Camp 2010, 2011, 2012, 2013, 2014 (Herrang, Sweden) band-lead/guitar/vocals

London Lindy Exchange 2012 (London, UK) guitar/vocals

The Revival 2013, 2014, 2015, 2016 (Malmo, Sweden) band-lead/guitar/vocals

Swing Castle Camp  2014 (Germany) band-lead/guitar/vocals

European Swing Dance Championship 2012, 2015 (London, UK)  guitar/vocals

Cassidy and The Orlean Kids 2011, 2012 (Europe tour) guitar/vocals

PUSĖ BYBIO PAVYZDYS:

Mindaugas - mokytojas, atlikėjas, artistas, muzikantas, vienas iš Lindyhop.lt klubo narių ir lindyhopo scenos Vilniuje augintojas nuo 2006 metų.

Didžiausia jo aistra džiazo kultūroje - muzika. Būdamas DJ’umi ir puikiai išmanydamas šokius, 2008-aisiais Mindaugas įkūrė tradicinio džiazo grupę “Rhythm Junkies”. Tęsdamas džiazo kultūros sklaidą Lietuvoje, 2011 metais - grupę “Home Jazz Five”, dabar geriau žinomą “Home Jazz Band” pavadinimu, kurią sudaro vieni geriausių džiazo muzikantų Lietuvoje. Įkvėptos šokėjų, Mindaugo grupių atliekama muzika specifiška - labiausiai tinka svingo šokiams.

Mindaugo nuomone, šokant svarbu ne tik girdėti, bet ir pažinti muziką iš vidaus, tokiu būdu gali lengvai atlikti betkokio laikotarpio šokį, nes viskas paslėpta muzikoje. Nesvarbu ar Frankie Manning, ar Dean Collins, ar Peter Loggins - gali būti visais trimis viename šokyje.

Pamokose jis mielai dalinasi savo atradimais ir sukaupta tarptautine patirtimi. Sujungus muzikalumą, laisvą judesio ekspresiją, treniruotes ir besąlygišką atsidavimą džiazo kultūrai, Mindaugo pamokos yra įdomios, smagios ir įkvėpiančios.

Kurkit, gerėkitės savimi berašydami ir atsiųskite iki PENKTADIENIO 06.30 15:00

PLYZ.

Prezikas - Mindaugas