pries Maratona

Martynas

to lindy...@googlegroups.com
Sveiki,

arteja siu metu Lindyhopo Maratonas. Laukia idomus savaitgalis. Yra keletas reikalu del kuriu kreipiuosi i visus jus:

  • Siais metais sulauksime sveciu is uzsienio, kurie dauguma jau rado kur apsistoti, bet yra ir tokiu, kurie dar iesko. Jei galite priimti brangu sveteli pas save rasykite man asmenini laiska. Kolkas yra dvi grazios paneles, kurios iesko pas ka apsistoti.. lakiu jusu laisku
  • Gal yra norinciu galimti maista arba kepri piragus ar kaip kitiap suktis virtuveje Maratono metu.?
  • Ieskau zmoniu mokanciu/besidominciu zongliravimu jei tokie esate arba tokius paziistate atsiliepkite.
  • Jei norite/galite padirbeti/pasavanoriauti renginio metu netylekite.

Lauksiu jusu laisku i mart...@lindyhop.lt, betkoks indelis sveikintinas

Iki greito
Martynas

Martynas

to lindy...@googlegroups.com
Dekui atsakiusiems ir laukiu daugiau iniciatyvu!

Taip pat raginu aktyviau dalyvauti ir sokti paciame Maratone laimeti pagrindini priza 400$ !! ir kitus prizus, o svarbiausia uzsitarnauti garbe pries save ir kitus. Maratonas - garbes reikalas.

daugiau info

Martynas

to lindy...@googlegroups.com
Labai dekui visiems, kurie atsiliepe kam isejo atrasiau, kitiem greiciausiai nebespesiu atrasyti.
Dabar sitacija tokia, kad turesim visokiu skanestu per maratona.

iki!

Andrius Mamontovas

to mart...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com
labai prašau jūsų išbraukti mane iš jūsų mailing listo. kasdieną gaunu labai daug laiškų, o gaudamas ir jusiškius, ne tik esu priverstas patikrinti tai, kas ne man skirta, bet dar ir kas kartą jaučiuosiu, lyg klausyčiaus svetimų pokalbių. prašau išvaduoti mane nuo to.

su pagarba
andrius mamontovas

VYGANTAS ZALIECKAS

to mart...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com

[...]