Fwd: Minskas

Dmitrij Ivanov

to lindyhoplt

Sveiki gyvi, noreciau pasiulyti tokia atrakcija:

Kelione i Minska su sokiais =)
Minskieciu lindyhopui tik 2 metukai ir jie svancia savo gimtadieni, ta proga jie daro nedidelius seminarus plius vakareli.
Minskieciu lygiai yra B, BI, I pora merginu IA patemptu, zada kad bus sveciu is maskvos ir kievo.

Seminaru pamokas ves: Martynas ir Kamile (LT)
                                    Slava ir Vika (UA) Vika, cia ta mergaite kur per Harlema, per solo jazz sou padare  :)

Spalio 1-3
4 pamokos (po 2 sestadieni ir sekmadieni)   (20 USD)
1 vakarelis su pasirodymais (butu gerai ir mums kazka) iki 02:00  (8 USD)
ekskursijos (sestadieni)
apgyvendinimas pas vietinius.

Isvykimas Spalio 1 (pnkt) 14:16 traukiniu (26 Lt)
                                      15:50 autobusu (36 Lt)

Viza 10 EUR
draudimas (5-10lt)
tam is baltarusu agenturos reiketu kokiu 10 euru bendrai

taigi manau kad be savu islaidu zmogui bus apie 240 LT

Vaziuot reikia arba kiekvienas atskirai, tada viza kainuos 25-35 EUR, arba bendra grupe, tada po 10 EUR, bet grupeje minimum 5 zmones turi but, kurie ir ivaziuos ir isvaziuos kartu.

Apsisprest reiketu iki sios savaites pabaigos ir sekmadieni atsiust man savo galiojancio paso kopija (min puse metu). taip pat iki antradienio duot man pasa (originala), 50 LT ir 1 nuotraukyte vizai.

nepamirskit, kad jei sutiksite, tai atgal kelio nebus, nes jei atsisakys nors vienas kuris bus grupineje vizoje, tai grupes jau nepraleis.

--
Regards,
D.Ivanov

--
Regards,
D.Ivanov

Justas Grigaravičiius

to dimm...@gmail.com, lindyhoplt
Rekalma reklama.. Dirbu fotolabaratorijoi ;D Darau fotografijas vizom.. nuotraukos kaina 12lt darysim tol kol jus sau patiksit ;) www.fotoblikas.lt (jei atvaziuosite kruvoi irdarysites nuotraukas imusiu nuolaidele) dirbu savaitgaliais :) darbo mano virsininkas.. fotografuoja ji graziai bet su nuolaida pas jy bus sunkiau ;)