"LABAS gatvės šokio ritmu"

Laura St.

to lindy...@googlegroups.com
Sveiki visi!

Vieni jau tikrai girdėjote tai social'e, kiti dar ne. Yra vienas pasiūlymas: LABAS rengia draugišką šokių turnyrą "LABAS gatvės šokio ritmu". Į renginį kviečiami dalyvauti Hip-Hop, Lindy-Hop ir kt. šokėjai. Gale renginio dalyviams bus išdalinti simboliniai prizai, bus vaišinama LABAS tortu. Manęs vienas vaikinas labai paprašė, kad į šį renginuką susirinktų kelios lindyhoperių poros (na, kokios 7-8) ir pašoktų kokias 15 min (na, pvz. 4 dainas). Tiesiog, kad padarytumėm kaip trumpą social'ą. Tik tiek. Tik 15 minučių social'o stiliaus šokimo ir jūs laisvi. :) Plius - mini dovanos.

Data: 2010 09 04 (taigi jau šiandien)
Laikas: 18 val. (reikia nevėluoti!)
Kur: OPUS 3 terasa - mokytojų kiemelis (Lietuvos muzikos teatro ir kino muziejaus amfiteatras, "BOOM BOOM" terasa)

Vaikinas tikrai prašė, kad susirinktumėm ir paprasčiausiai trumpai pašoktumėm tiems, kurie bus susirinkę. Pasakiau, kad tikrai visus jus pakalbinsiu. :) Tikiuosi, kad susirinksim!

Ačiū.
Geros nakties ir ateinančios dienos.

Laura.

Dmitrij Ivanov

to laur...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com
Tai kodėl gi ne :)
Jei kas busite mieste tuo laiku tai nepatingekite prisijungti, pasoksim 15min ir iseisim.

2010/9/4 Laura St. <laur...@gmail.com>

--
Regards,
D.Ivanov

Regina Liutvinaite

to dimm...@gmail.com, laur...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com
Prisijungsiu! :)

Lina Kutkauskaite

to dimm...@gmail.com, regina.li...@gmail.com, laur...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com
aš irgi matyt užsuksiu. o šiaip svarbu, kad leaderių būtų, followerių visada atsiranda :)

Dmitrij Ivanov

to Lina Kutkauskaite, regina.li...@gmail.com, laur...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com
Kur buvo tos merginos, kai vasara, i sociala prie Coffee Inn'o ateijo 4 vaikinai ir ne vienos merginos?!! :D

O as cia ne juokauju.

Karolis Uziela

to dimm...@gmail.com, Lina Kutkauskaite, regina.li...@gmail.com, laur...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com
Jis tikrai nejuokauja. Aš tada buvau tarp tų keturių vargšelių :)

Nadezda Gric

to karolis...@gmail.com, dimm...@gmail.com, Lina Kutkauskaite, regina.li...@gmail.com, laur...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com
VIENĄ KARTĄ :)

Visus kitus kartus būna atvirkščiai :)

Lina Kutkauskaite

to lindy...@googlegroups.com
švedijoj :)

Raselia Raselia

to laur...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com

o tai mums praneš,kad dabar lindyhoperiai ir tiesiog visi išeina pašokt? :}

Martynas

to rras...@gmail.com, laur...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com
Tikiuosi susirinkot ir parodet visiem is kur kojos dygsta ir kad
viskas buvo faina. As norejau prisijungti, bet nespejau...

Taciau rytoj busiu sostines dienu lindyhope ir taip pat visus kvieciu
ir raginu prisijungti, tai gali buti paskutinis socialas po atviru
dangumi+bus keli pasirodymai.

Vieta: Retro scena prie Lukiškių aikstes.
Laikas: 19-20h

Kas bus?

M.

Lina Kutkauskaite

to Lindy...@googlegroups.com
O sekmadieninis socialas lindyhop.lt namuose bus?

Dmitrij Ivanov

to lina...@yahoo.com, Lindy...@googlegroups.com

Rugsėjo 5-ąją Socialas "Sostinės dienų" programoje

"Sostinės dienos" žada daug renginių ir kviečia visus norinčius pasišokti atvirame ore (ką gali žinoti, gal paskutinį kartą iki kito pavasario!).

Vieta - prie Lukiškių aikštės scenos.

Laikas - nuo 19 iki 20 val.

O po to visi lekiam į pratęsimą Lindyhop.lt klube - sekmadieninių social tradicija tęsiasi!

Smagaus savaitgalio,

Lindyhop.lt klubas

Justė Buzelytė

to lina...@yahoo.com, Lindy...@googlegroups.com