RE: [lindy] Re: pries Maratona

Julius Cvekelis

to v...@curling.lt, mart...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com
Mane taip pat. Aciu

Nuo: "VYGANTAS ZALIECKAS" <v...@curling.lt>
Išsiųsta: 2010 m. rugsėjo 17 d. 00:06
Kam: mart...@gmail.com
Tema: RE: [lindy] Re: pries Maratona

Ir mane prašau ištrinti

labai prašau jūsų išbraukti mane iš jūsų mailing listo. kasdieną gaunu labai daug laiškų, o gaudamas ir jusiškius, ne tik esu priverstas patikrinti tai, kas ne man skirta, bet dar ir kas kartą jaučiuosiu, lyg klausyčiaus svetimų pokalbių. prašau išvaduoti mane nuo to.

Vygantas Zalieckas

On 2010.09.16, at 19:04, Martynas wrote:

Labai dekui visiems, kurie atsiliepe kam isejo atrasiau, kitiem greiciausiai nebespesiu atrasyti.

Dabar sitacija tokia, kad turesim visokiu skanestu per maratona.

iki!

2010 m. rugsėjis 15 d. 16:39, Martynas <mart...@gmail.com> rašė:

Dekui atsakiusiems ir laukiu daugiau iniciatyvu!

Taip pat raginu aktyviau dalyvauti ir sokti paciame Maratone laimeti pagrindini priza 400$ !! ir kitus prizus, o svarbiausia uzsitarnauti garbe pries save ir kitus. Maratonas - garbes reikalas.

daugiau info

Andrius Mamontovas

to Jul...@pilaite.lt, v...@curling.lt, mart...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com
kreipiuosiu į tą, kuris mane priregistravo prie Lindy grupės, be mano sutikimo. Prašau atitaisyti šitą nesusipratimą.
su pagarba
andrius

Darius Čepokas/Incorpus

to andr...@mail.lt, jul...@pilaite.lt, v...@curling.lt, mart...@gmail.com, lindy...@googlegroups.com
trinkite ir mane, nes tikrai nedaviau sutikimo prijungti mane prie šios
grupės.

bandant paciam siusti laiskus unsuscribe ir pan. kaip nurodo google
instrukcijos, atsijungti nepavyksta. Todel prašau tų kas administruoja šią
grupę...

tikiuosi šį kartą pavyks. dėkui

Darius

> kreipiuosiu į tą, kuris mane priregistravo prie Lindy grupės, be mano
> sutikimo. Prašau atitaisyti šitą nesusipratimą.
> su pagarba
> andrius

Mantas Nemanis

to lindy...@googlegroups.com
Mane taip pat prasyciau istrinti is sio saraso. ='>

mantas lesauskas

to lindy...@googlegroups.com
manau čia tokiu mūsų labai daug. ir as norėčiau būti atjungtas.
gal tiesiog grupe gali pasakyti kaip patiems tai galima padaryti.

ačiū

--
+37068212116
www.lesauskas.lt