VMwave vboxdrv problem

1 view

Erkhemee M.

to lim...@googlegroups.com
Сайн байцгаана уу залуусаа,
Ойрд лимнукс руугаа орсонгүй.
Ubuntu 9.10, VMWare 3.x дээр virtual host эхлэх болгон /etc/init.d/vboxdrv setup хийж байж эхэлдэг болчихлоо.. Юуных вэ?

Regards,
Erkhemee M.

DULMANDAKH Sukhbaatar

to lim...@googlegroups.com
Сайн уу.

> Ойрд лимнукс руугаа орсонгүй.
> Ubuntu 9.10, VMWare 3.x дээр virtual host эхлэх болгон /etc/init.d/vboxdrv
> setup хийж байж эхэлдэг болчихлоо.. Юуных вэ?

/etc/init.d/vboxdrv чинь VirtualBox-ын биш бил үү? хэрэв мөн бол миний
ойлгосноор VirtualBox-ыг илүү хурдан болгохын тулд дэмжлэг маягаар
линукс цөмийн нэг модуль ашиглаад байсан, тэрийг л ачаалдаг гэж би
ойлгоод байгаа. VMWare өмнө огт ашиглаж байгаагүй болохоор зөвлөх юм
алга даа.

--
Regards
Dulmandakh

Battur Sanchin

to lim...@googlegroups.com
Миний систем бас яг ингээд байгаа. Виртуаль OS-ийг ном журмаар нь унтраалгүйгээр тогийг нь салгахаар ийм алдаа гараад байх шиг байна лэ. Бусдаар бол зүгээр.

Далимд нь асуух зүйл байна, Виртуаль дискнийхээ хэмжээг яаж ихэсгэх вэ? 10Gb дээр XP суулгасан маань програм суулгасаар бараг зайгүй болж, томхон програм ажиллуулахаар хатуу диск зайгүй болсон байна гэсэн анхааруулга гарч ирээд байх юм...

Баттөр.

2010/1/13 DULMANDAKH Sukhbaatar <dulma...@gmail.com>
--
Веб хуудас: http://www.limnux.org
Вики (гарын авлага): http://wiki.limnux.org

Khaschuluu Munkhbayar

to lim...@googlegroups.com
Тийм /etc/init.d/vboxdrv файл чинь VirtualBox-ийнх. VMware VBox хоёрыг зэрэг суулгахаар ингэж харшилдаг юм бол уу?

Mr.Jagaa

to lim...@googlegroups.com
Виртуаль дискны хэмжээг ихэсгэх боломжгүй. vmware дээр лав өөрчлөх боломжгүй гэсэн сануулга гараад байгаа харагдсан.

2010/1/13 Battur Sanchin <battu...@gmail.com>

--
Хүндэтгэсэн
Буянтогтохын Жаргалсайхан

Baasandorj Namnansuren

to lim...@googlegroups.com
virtual HDD shineer nemej oruulj bolno shyydee! ternees odoo baigaa HDD ny hemgeeg nemeh bolomjgyi bolovuu!

DULMANDAKH Sukhbaatar

to lim...@googlegroups.com
> virtual HDD shineer nemej oruulj bolno shyydee! ternees odoo baigaa HDD ny
> hemgeeg nemeh bolomjgyi bolovuu!

VirtualBox дээр чинь диск үүсгэхэд Fixed, Dynamic гээд сонголт байсан
санагдаад байх юм. гэхдээ диск томруулах боломж байхаас гадна файлын
системээ томруулах боломжтой байж нэмсэн зайгаа ашиглах боломжтой
болно. өөрөөр хэлбэл 2Г нэмчихэд тэр маань форматлагдаагүй, ашиглах
боломжгүй байна, тэгэхээр тэр зайг өмнөх дээрээ нэмж өгөх боломжтой
байх ёстой. линукс дээр бол resize2fs тушаалаар үүнийг хийж болдог.
Windows бол үнэхээр мэдэхгүй юм, Partition magic-ийн тусламжтай гайгүй
болох байх.

Baasandorj Namnansuren

to lim...@googlegroups.com
Fixed gedeg ni 8GB Virtual HDD yysgene geed zaaval 8 GB file yysdeg
Dynamic gedeg ni tuhain Virtual HDD yryy yamar hemjeetei medeelel bichigdene ter hemjeergeer file-yn chin hemjee oesdood l yavna.
Gehdee hemjeeg 8GB gej oegvol ter hemjeend hureed HDD chin duurne.

Vmware deeree HDD add geed l ooer neg HDD nemchihne shuudee!

Erkhemee M.

to lim...@googlegroups.com
Хэхэ, энд би андуурч бичжээ, хөөрхий (Ойрд олон тааск дунд толгой эргэж байгаам байх даа :D )
VirtualBox л доо. Өмнөх лаптопоосоо нэг XP guest os шилжүүлж оруулж ирсэн нь сүүлдээ deathblue болчихсон, түүнээс л болсон юм байх даа. Одоо virtual host-уудаа ном ёсоор нь унтрааж байгаа ч болохгүй л байна. Заза /etc/init.d/vboxdrv setup байнга л хийж байхаас :D
Би бас dynamic size hdd  10G XP дүүрч байсан. Хэмжээг өргөтгөх боломжгүй гэж уншаад шинээр guest os суулгаж байсан шүү

Almas

to lim...@googlegroups.com
Virtualbox сүүлийн хувилбарыг нь устгаж байгаад дахиж суулгаад үзвэл яадаг бол? Дээр нэг яалаа нэг иймэрхүү юм гараад байхаар нь устгаад буцаагаад хамгийн сүүлийн хувилбарыг нь суулгасны дараа зүгээр болсон... хэхэ :p

Almas

to lim...@googlegroups.com
https://lists.ubuntu.com/archives/ubuntu-users/2008-May/146194.html

Иймэрхүү аргаар өргөтгөж болох байх. Гол санаа нь илүү том хэмжээтэй диск үүсгэж байгаад хуучин дискээ тэр чигээр нь хуулаад, дараа нь хуулсан partition-ыхаа хэмжээг томруулна гэсэн үг....
Тэгээд нэгэнт dynamic size маань хүссэн хэмжээ хүртэл маань томорч болдог болохоор аль болох анхнаасаа дискнийхээ хэмжээг ахиухан зааж өгөх хэрэгтэй. Дахиад ийм асуудал тулгарахгүйн тулд ;)

Erkhemee M.

to lim...@googlegroups.com
/etc/modules дотор vboxdrv  vboxnetctl модулийг нэмж өгөхөөр болж байна. Энэ Үбүнтү 9.10 дээр init script problem байгаа бололтой. vsftp, apache2, samba гэх мэт сервисүүд эхлэхгүй болсон байна.

DULMANDAKH Sukhbaatar

> [...]
> Үбүнтү 9.10 дээр init script problem байгаа бололтой. vsftp, apache2, samba
> гэх мэт сервисүүд эхлэхгүй болсон байна.

сонин юм, минийх дээр хэвийн ажиллаж байна.