FW: Az önce "Bakan Mehdi Eker: GDO'lu yemlerle beslenen hayvanların ürünleri etiketlensin! #GDOluÜrünler" kampanyasını imzaladım

1 kali dilihat
Langsung ke pesan pertama yang belum dibaca

A.Taşbaşı

belum dibaca,
8 Mei 2013, 08.01.1608/05/13
kepadaA.Taşbaşı

Change.org

Seninle paylaşıldı

Merhaba --

Az önce bu kampanyayı imzaladım ve destek için senin de imzalamanı rica etmek istedim. Kampanyaya ne kadar fazla insan katılırsa, kampanyanın başarıya ulaşma olasılığı o kadar artar. İsmini ekleyerek yardımda bulunmak istemez misin?

Teşekkürler,
Efe

By Slow Food, F.

istanbul

2009 yılından bu yana "GDO'lar yönetilemez, yasaklanmaları gerek" diyoruz. Bunun için mücadele ediyoruz.

GDO'lu ürünler gerçek ürünlerden çok "ucuz". Böylece, üreticilere maliyet üstünlüğü sağlıyor, karlılık imkanı yaratıyor. Yoksa, zaten bir tavuğun marketteki fiyatı 5-6 simite denk olabilir miydi hiç? Ama "ucuz" olan bu GDO'lu ürünlerin sağlığımı da "ucuz"lattığı endişesinden kurtulamıyorum! Gün geçmiyor ki duyduğum haberler, okuduğum makaleler de endişelerimizi arttırmasın!

2012 yılının Nisan ayında Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanı Sayın Mehdi Eker, Deşifre isimli programda GDO'lu yemlerle beslenen hayvanların ürünlerinin etiketleneceği müjdesini vermişti. GDO'ların yasaklanması tercihim yerine gelmedi, ama hiç değilse seçme hakkım olacak demiş, umutlanmıştım.

Etiketleme bir yıl sonra bugün, hala gerçekleşmiş değil. Bizim endişelerimiz ise bir yıl öncekinden çok daha derin!

Tüm yönetmeliklere, yasaklara ve düzenlemelere rağmen gümrüklerimizde ve market raflarımızda GDO'lu pirinç olduğu gerçeğiyle yüzleştiğimiz şu günlerde, Sayın Bakana bu sözünü hatırlatmak zorundayız.

Binbir güçlükle kazandığımız cebimizdeki üç kuruşumuzla hangi gıdayı satın aldığımızı bilmek, hangi üreticiye para kazandıracağımızı seçebilmek en doğal hakkımız. GDO ile beslenmiş hayvanların yumurtasının, etinin, sütünün, peynirinin, kısacası, GDO'lu yemlerle beslenen tüm hayvanların ve bu hayvanlardan sağlanan ürünlerin bir an önce etiketlenmesini istiyorum.

Bir yıl önce Sayın Bakan buna söz vermişti. Şimdi sözünü yerine getirme zamanı. Sizlerin desteğiyle bunu başaracağımıza inanıyoruz.

Bu mesajı almanın sebebi, Change.org kampanya paylaşma aracı ile Efe Meric sana bir email gönderdi. Change.org senin email adresini kaydetmiş değil. Eğer bu mesajın yanlışlık sonucunda geldiğini düşünüyorsan, doğrudan Efe Meric ile efem...@gmail.com adresinden iletişime geçebilirsin.

Bu iletide virüs bulunamadı.
AVG tarafından kontrol edildi - www.avg.com
Sürüm: 2013.0.2904 / Virüs Veritabanı: 3162/6306 - Sürüm Tarihi: 07.05.2013

Balas ke semua
Balas ke penulis
Teruskan
0 pesan baru