Yeni yıl!

Sevilay GÜNDOĞDU

to Alagöz Alagöz, arif altuntaş, Armağan GEDİK, Aysad, aysegul.kutay, Aysegül Düren, Ayşın Doğan, BAU FARABI DEGISIM OFISI, Beden Eğt.Spor Y.O.-Kezban Hn., Berna Ilgin, Birgul İBİŞ, Celal AŞKIN, cengiz örün, cihan türkmen, Didem Tulum, Dilek Hancilar Bayraktar (Istanbul Uni. Bireysel Sube), Dr. Vet. Med. Levent, Emrah KUYUMCU, Erhan, Esen esen, eyf...@mynet.com, ezgi aktürk, Fadime Yönter Arabacı, Fatma Candere, Fen Bil.Ens. Ali SEVİNÇ, Fen Bil.Ens. Ümran Hn., Filiz ÇELİK, Handan Kılıçaslan, hasan basri demir, Hatice Hn. Rektõr Yrd.Sekreteri, hosg...@istanbul.edu.tr, iffet Ok, igu...@istanbul.edu.tr, interst...@googlegroups.com, Kadir ÖZGEN, karsli keskin, Kayıt Ekibi, li...@googlegroups.com, mah...@mahmutguven.com, Memduh Sami TANER, memet, Muazzez PEKOL Personel D.Bşk., Müzeyyen KAMİLOĞLU, Necibe Kurtulmus, NERGİS ÇETİN, NİHAL GÖREN-SAGLAM, Nurben Dönmez, oznu...@istanbul.edu.tr, Prof. Dr. Erkut TÜZER, Prof. Dr. H.Rıza GÜVEN, Prof. Dr. Türker ÖZKAN, Prof. Dr. Z. Çiğdem KAYACAN, Prof.Dr.Mahmut AK, R.C., RECEP ERTAŞ, sAADET AKIN, Sağlık Hiz.MYO-Sevda hn., Seçkin KÖSE, Serhat Fırsat, seyban övüç, sezai diker, Sinan GUNEYSU, Sinan KAHRAMAN, Sivil Savunma-Kemal Kocak, Sosyal Bil.Ens. Oya Hn., Suat ÇALIŞIR, sultan gündoğdu, Tülay Peköz, ucanpa...@googlegroups.com, ULKU BAYHAN, umuts...@mynet.com, Ümit serbest, Ümit SERBEST, Ümit ŞEKER, Ümit ŞEKER, Yasemin Ayata, Yasemin Caner, Yasemin Gurkan (Istanbul Uni. Bireysel Sube), yeliz çelen, yeşim çakallı, yiğit özgür boran, YÖK-Sultan Bardakçi, Yusuf Keskin, Ziya Erzurumlu
2013’te her şeyin gönlünüzce olmasını diler, tüm beklentilerinizin
gerçekleşmesini temenni ederim.
Sağlık, başarı ve mutluluk dolu nice mutlu yıllar!
Sevgi ve Saygılarımla,
Sevilay GÜNDOĞDU
İstanbul Üniversitesi Rektörlüğü
Öğretim Üyesi Yetiştirme Programı Koordinatörlüğü
Tel: (212) 440 20 80
440 00 00 / 11160
Fax; (212) 440 03 53
E-posta: sev...@istanbul.edu.tr

A.Taşbaşı

to li...@googlegroups.com

Yeni yılınızı; tüm insanlara sağlık, barış, demokrasi ve adalet getirmesi dileklerimle  kutluyor, her şeyin, sizin için aklınızdaki ve gönlünüzdeki gibi gerçekleşmesini diliyorum.

Abdurrahman TAŞBAŞI

Altaş Yayıncılık ve Elektronik Tic. Ltd. Şti

İnönü Caddesi Faikbey Sokak No:11/B

Maltepe/ISTANBUL

www.altaskitap.com

atas...@altaskitap.com

Tel: 0216 3057946

Cep: 05052127494

P Doğayı seviyorum, gerekmedikçe çıktı almıyorum...

            Lütfen yazdırmadan önce çevreye olan sorumluluğunuzu bir kez daha düşünün!