Re: Sorok eltüntetése

Pál Németh

to lilypond...@googlegroups.com
Szia!

Be tudnád másolni a forrás file-t?
Akkor talán könnyebb lenne kimutatni a problémát.
Köszönettel:

Németh Pál

2019. ápr. 7. dátummal, 21:42 időpontban Pirenizis <pire...@gmail.com> írta:

Sziasztok!

A következő kérdésem lenne!
Szeretném a kottámban elrejteni azokat a sorokat, melyekben csak szünetek vannak. Erre van is egy parancsom: \context { \RemoveEmptyStaffContext\override VerticalAxisGroup #'remove-first = ##t}
Ez kiválóan működne is, csak az a baj, hogy szétesik az egész kottakép. Az egész kotta egyoldalas lesz mintha folyamatos nézet lenne, ami nem fér ki a papírra. Elég érdekes. Tudtok nekem valami ötletet adni ez ellen??
Köszönöm!!!! :)

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar LilyPond-felhasználók közössége” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) lilypond-user-...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.

Pirenizis

to Magyar LilyPond-felhasználók közössége
Szia!

Igen, de azóta változott egy kicsit a helyzet. Rájöttem, hogy a kottacsoportok csinálják a bajt. Ha egy hangszer van, nincs baj. Amennyiben kettő vagy több, az már nem tetszik neki

\score {

  <<
    \new StaffGroup = "Wood_winds" <<
      \new Staff = "Staff_Flute"{
        \set Staff.instrumentName = #"Flute"

        \scoreFlute
      }

        \new Staff = "Staff_Oboe"{
        \set Staff.instrumentName = #"Oboe"

       \scoreOboe
        }

  \layout {}

}

A képen látható, mit művel :(

ezmiez.png

2019. április 8., hétfő 21:59:07 UTC+2 időpontban Pál Németh a következőt írta:
[...]

Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) lilypond...@googlegroups.com címre.

Pál Németh

Pirenizis

Pál Németh

to Magyar LilyPond-felhasználók közössége
Esetleg próbáld meg a bar check vagy mit.
A hangok közé írd be a | jelet (enter mellett alul shift-el találod amerikai billentyűzeten)
és a log kimenetbe közli a sorszámot, ahol nem stimmel a ritmus az ütemmutatóval.
Nekem ilyen esetekben sokszor segít...
:)P