Gitár kotta, három szólam

1 view

Ladányi Katalin

to lilypond...@googlegroups.com
Sziasztok!

A csatolt kottaképhez leginkább hasonló eredményt szeretnék elérni (felső sor), az ujjrendek, egyéb jelölések nem szükségesek.
A három szólam:
1. a felfelé álló szárú fő dallam
2. a kíséret 16-od hangjai (és szünetei)
3. a basszus hangok

A második csoport 16-od első hangjánál nem sikerült egy kottafejet rajzoltatni vele, ill. a basszus szólam hangját úgy rajzolta, hogy a szárát rárajzolta a 16-od szárára. Kaptam is warning üzenetet.

Ha szerepel ilyen kotta a dokumentációban, nem találtam. Van ötletetek?

Köszönöm,
Kata
20210711_173603.jpg

Benkő Pál

to lilypond...@googlegroups.com
http://lilypond.org/doc/v2.22/Documentation/notation/multiple-voices

1. a középső szólam \voiceFour vagy \voiceFourStyle (az alsó meg \voiceTwo)
2. \mergeDifferentlyDottedOn

Ladányi Katalin <ladany...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021.
júl. 12., H, 8:54):
> --
>
> ---
> Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar LilyPond-felhasználók közössége” csoportjára.
> Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) lilypond-user-...@googlegroups.com címre.
> Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/lilypond-user-hu/CAKiyADGjc_FnwxxR2u3T%2B2QEBdTo1A-hdmPOm2RU4XcMTWRNZQ%40mail.gmail.com.

Ladányi Katalin

to lilypond...@googlegroups.com
Köszönöm szépen, áttanulmányozom.

Kata

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Magyar LilyPond-felhasználók közössége csoportra.

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/lilypond-user-hu/CAK_ef%2BVUDx%3Dh9U21PZJymnkKd9-jbg3FkOCDYFFM44fo%3DpCi4w%40mail.gmail.com.

Ladányi Katalin

to lilypond...@googlegroups.com
Sziasztok!

Elküldöm az eredményt is, hátha másnak is hasznos lesz.

Kata

% LilyBin

dallamA = \relative e'' {
  \key \minor
  \time 2/4
  \autoBeamOff
    \mergeDifferentlyHeadedOn
    \mergeDifferentlyDottedOn
    e8. g e8
}

dallamB = \relative g' {
  \key \minor
  \time 2/4
  \autoBeamOff
  \override Stem #'direction = #DOWN
    \notemode {g16 \restg[ b] g'[ g, b] e[ g,]
}

dallamC = \relative {
  \key \minor
  \time 2/4
  \override Stem #'direction = #DOWN
    e4. \once \override NoteColumn #'force-hshift = #-1.2 e'8
}

\score{
  <<
    \dallamA