rumor illetve két innovatív zenei programnyelv

Erdődy Viktor

to lilypond...@googlegroups.com
Sziasztok!
A lilypond kézikönyvében olvastam a rumor nevű segédprogramról, amely
egyszerű egyszólamú midi fájlt konvertál lilypond forráskódra.
Kérdés: win alatt működik-e, és ha igen, tud-e valaki közvetlen
linket, mert én csak egy cseh nyelvű oldalt találtam, amin nem tudok
eligazodni.
Szeretném a programot kipróbálni.
A másik:
Nem kifejezetten lilypond, de mostanság két zenei programnyelv is
felkeltette az érdeklődésemet:
Az egyik a takt, a másik az Alda. Mindkettőben midit lehet szövegesen
programozni, a takt úgy tűnik, fejlettebb, bár az isigaz, hogy az alda
a tavalyi év terméke, így még fejlődésre van szüksége.
Ha esetleg valaki érez magában affinitást, nézze meg, szerintem érdemes.
Üdv:
Viktor