Szünetek összevonása

grus

to Magyar LilyPond-felhasználók közössége
Sziasztok!

Többszólamú műben szeretnék összevonni szüneteket, néztem a kézikönyvet, de nem találtam megoldást rá. Csatoltam egy minimális példát.

 Lényeg, hogy van egy 4-szólamű műben egy olyan rész, ahol egymás után 8-10 szünet van párhuzamosan minden szólamban (kivéve az orgonáéban, de az orgonaszólam kérdéses kottában nem fog szerepelni) és szeretném összevonni a  szüneteket, hogy ne legyen egyesével mind a 8-10 kiírva.

Előre is köszönök minden javaslatot!

Üdv, grus
Szunet_osszevonas.ly
Szunet_osszevonas.pdf

Hegyi Tamás

to lilypond...@googlegroups.com
szia
A szopránba írtam a parancsot. :)

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar LilyPond-felhasználók közössége” csoportjára.

Tamás Hegyi

hegyi...@gmail.com
+43 (0)660 430 2658
Bachgasse 40/14 1160 Wien