Gergely K.

to lilypond...@googlegroups.com
Sziasztok!

Alapvetően nem szoktam a lilypond dolgába beleszólni, de itt most megkértem rá, hogy legyen 1 oldalas a kimenet. De nem pont így képzeltem a dolgot, hanem úgy, hogy egy sorba több ütemet tesz, és akkor talán olvasható is marad a kottakép. Hogy lehet ezt megmondani neki?

http://lilybin.com/i2bf7d/1

kösz
Gergő

Mobile:(+36 20)356 9656
"Olyan lángész vagyok, hogy poroltóval kellene járnom!"

  Sent with Mailtrack

Benkő Pál

> [...]
> hanem úgy, hogy egy sorba több ütemet tesz, és akkor talán olvasható is
> marad a kottakép. Hogy lehet ezt megmondani neki?

általában véve
http://lilypond.org/doc/v2.18/Documentation/notation/changing-horizontal-spacing
de most ez se segít.

Pál Németh

to Magyar LilyPond-felhasználók közössége

Szia!

Én a paper block-ba még beszúrnám ezt:

system-count = 15

(hogy ennyi sor legyen összesen)

És legfölülre a header block elé ezt:

#(set-global-staff-size 19)

(Hogy legyen kisebb a kotta mérete)

Üdv:

Pali

--

---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar LilyPond-felhasználók közössége” csoportjára.

Szász Károly-Zsolt

to lilypond...@googlegroups.com

Esetleg próbáld kézi sortöréssel:

\break