egész szünetek nincsenek középen két szólam esetén

Hegyi Tamás

to lilypond...@googlegroups.com
Sziasztok Lilyípond fanok

ó rég nem írt senki erre a címre. Remélem azért vagytok még. A következő a problémám. Ha egy öt vonalas rendszerbe kerül az SA és TB az egész szünetek nem középen lesznek. Próbáltam már minden verziót r1, b'1/rest, R1 stb. de nem jó. Mellékelve küldök egy fotót, amin látszik, hogy az SA-ban nem jó mert nem középen van, a TB szintén mert nem a 4. vonalon van. Mi lehet a megoldás?

image.png

--
Tamás Hegyi

hegyi...@gmail.com
+43 (0)660 430 2658
Bachgasse 40/14 1160 Wien

Benkő Pál

to lilypond...@googlegroups.com
szerintem az R1 van az ütem közepén, a többinek nem is szabad ott
lennie. függőlegesen meg a multivoice staff settingek számítanak:
\voiceOne följebb, \voiceTwo lejjebb teszi, \oneVoice esetén kerül
oda, ahol várod.

Hegyi Tamás <hegyi...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 4.,
Cs, 21:21):

> Sziasztok Lilyípond fanok
>
> ó rég nem írt senki erre a címre. Remélem azért vagytok még. A következő a problémám. Ha egy öt vonalas rendszerbe kerül az SA és TB az egész szünetek nem középen lesznek. Próbáltam már minden verziót r1, b'1/rest, R1 stb. de nem jó. Mellékelve küldök egy fotót, amin látszik, hogy az SA-ban nem jó mert nem középen van, a TB szintén mert nem a 4. vonalon van. Mi lehet a megoldás?
>

> --
> Tamás Hegyi
>
> hegyi...@gmail.com
> +43 (0)660 430 2658
> [...]

Pál Németh

to Magyar LilyPond-felhasználók közössége
Hali!
Nekem ez működik:

\revert MultiMeasureRest.direction
R1