bug?

Pál Németh

to Magyar LilyPond-felhasználók közössége
Sziasztok!
Az alábbi két ütem egymás után sehogyan sem akar működni.
Külön-külön (ha kikommentelem az egyiket) mindkettő rendben, hiba nélkül lefordul, de egymás után egyszerűen krix-krax lesz belőle.
Ha esetleg meg tudjátok nézni, hogy mit rontok el, azt nagyon megköszönném!
:)Pali

HIBA_snip.ly

Ladányi Katalin

to lilypond...@googlegroups.com
Sziasztok!

Meg lehet azt oldani, hogy a különböző sorok ütemei ugyanolyan szélesek legyenek?
Akár úgy, hogy pl. 4 ütemenként sortörést állítok be, de ha az egyik ütem csupa nyolcad, a másik egy egész hang, akkor is egyezzen az ütemek szélessége.

Ha abban tudtok segíteni, hogy lehet erre normálisan rákeresni angolul vagy magyarul, azt is köszönöm :)

Kata

Benkő Pál

to lilypond...@googlegroups.com
http://lilypond.org/doc/v2.20/Documentation/notation/proportional-notation

Ladányi Katalin <ladany...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020.
okt. 28., Sze, 7:57):
> --
>
> ---
> Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar LilyPond-felhasználók közössége” csoportjára.
> Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) lilypond-user-...@googlegroups.com címre.
> Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/lilypond-user-hu/CAKiyADF5eYMMDrnsmSs2driC_Y3JSQx7TomNcYv1KVJNEBZ%2BvA%40mail.gmail.com.

Ladányi Katalin

to lilypond...@googlegroups.com
Köszönöm, sikerült :)

Kata

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Magyar LilyPond-felhasználók közössége csoportra.

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/lilypond-user-hu/CAK_ef%2BWjskre-5ChdQoEO7BGqWka_5hJP8Q7t_61nwd-Xj946g%40mail.gmail.com.