Verzióváltással romlott a kinézet

Valentin András

to lilypond...@googlegroups.com
Szervusztok, barátaim a LilyPondban!

Nem régen új LilyPond változat látott napvilágot a 2.24.2-es.

Azt tapasztaltam, hogy ez az általam használt stílus (
https://lsr.di.unimi.it/LSR/Item?id=973 ) nem akar működni úgy, mint régen.
Csatoltam egy *.pdf-et a régi kinézetéről, és egyet a mostaniról. Rossz
helyre teszi a hangjegyszárakat. Én csak kopipészttel csinálgatom a
kottáimat, ezért nem tudom javítani a helyzetet.
Valaki vissza tudná varázsolni a régi fizimiskát? Netán az akit
készítette ezt a stílust szeretné, ha most is frankón működne.
Előre is köszönöm.
További szép hetet kívánok!
Valek
Ui. nem nagyon értem, miért változik a verziótól függően egy régi
dokumentum.
regi_jo_fizimiska.pdf
uj_rossz_fizimiska.pdf

Valentin András

to lilypond...@googlegroups.com
Írtam a német LilyPond fórumba ( https://lilypondforum.de ), és valaki
volt szíves frissíteni az LSR oldalon lévő lenti kódot.
Köszönöm szépen!
Va

Hegyi Tamás

to lilypond...@googlegroups.com
Szia András
Erről a gregorián kottázásról tudnál írni mert engem érdekelne, hogyan kell.

--

---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Magyar LilyPond-felhasználók közössége csoportra.

--
Mit freundlichen Grüßen

Herr Tamás HEGYI

hegyi...@gmail.com
+43 (0)660 430 2658
Anton-Krieger-Gasse 109/23/4 1230 Wien

Valentin András

to lilypond...@googlegroups.com
Lieber Herr Hegyi, ;)

Én ezzel a kóddal kezdtem, mert egyébként kutyaütő vagyok LilyPondban:
https://lsr.di.unimi.it/LSR/Item?id=973 , azaz a kód a kottaképre
kattintva: https://lsr.di.unimi.it/LSR/Snippet?id=973 .
Másoltam, töröltem, átírtam úgy próbáltam. Ez az, amit a német fórumon
írtaknak megfelelően javított a kolléga (
https://lilypondforum.de/index.php/topic,1277.0.html ) – úgy vélem ő
írhatta a kódot, bár magyarul van, de lehet, hogy maga magyar…
Itt beírva a ’gregorian’ szót szintén van néhány jegyzéstípus, amit
farigcsáltam: https://lsr.di.unimi.it/LSR/Search?q=gregorian .
Érdekes, hogy pl. ez ( https://lsr.di.unimi.it/LSR/Item?id=104 )
jelenleg hibás, mert az a sátor és a dupla ferde vonal azért látszik így
szerintem, mert a mostani verzióváltás során visszafelé nem klappolnak a
verziók.
Ez a változat is használható https://lsr.di.unimi.it/LSR/Item?id=364 .
Ezt én négyszólamú dolgok leírására is tudtam használni. Most is, csak
picit hibásan fut le.
Most átmeneti időke t élünk emiatt a verzióváltás miatt, úgy vélem, de
a német fórumon írogatva próbálom az eddigi lehetőségeket visszavarázsolni.
Kérdezz, ha tudok segítek.

Alles Gute!
András