Agressieve stroomlijn

Arjen Haayman

Sep 7, 2006, 2:10:32 AM9/7/06
to ligf...@googlegroups.com
Een Amerikaan die opvallen op een ligfiets niet genoeg vond:

http://web.mac.com/dickbuist/iWeb/Site/Shark%20Trike.html
http://web.mac.com/dickbuist/iWeb/Site/LEVIATHAN%20TRIKE.html

Arjen -houdt het voorlopig bij een gele quest- Haayman

Sep 7, 2006, 2:45:48 AM9/7/06
to ligf...@googlegroups.com
2006/9/7, Arjen Haayman <arjen....@gmail.com>:

Geweldig! Ik vroeg me wel vaker af waarom er niet meer aparte
velomobielen gemaakt worden (als grap), bv. een klein autootje ofzo.

grtz
Henk - was bezig met een ei als aanhanger...

Kees van Hage

Sep 7, 2006, 3:55:09 AM9/7/06
to Ligfiets
Ik denk over een velomobiel in de vorm van een pijlstaartrog.

Groeten,

Kees

Mark-Jan Bastian

Sep 7, 2006, 3:35:03 PM9/7/06
to ligf...@googlegroups.com
On Thu, Sep 07, 2006 at 08:10:32AM +0200, Arjen Haayman wrote:
> Een Amerikaan die opvallen op een ligfiets niet genoeg vond:
>
> http://web.mac.com/dickbuist/iWeb/Site/Shark%20Trike.html
> http://web.mac.com/dickbuist/iWeb/Site/LEVIATHAN%20TRIKE.html

En het is nog niet eens de 11e van de 11e!

Mark-Jan