5 september O van Overijssel

Arjen Haayman

Jun 23, 2010, 4:04:00 PM6/23/10
to ligfiets, Andrea Bergs
Hoi,

Op 5 september vindt in Overijssel een mega landschapsproject plaats: de O van Overijssel (www.deovanoverijssel.nl),
De O is een zo groot mogelijke cirkel die binnen Overijssel past en zo dicht mogelijk langs die cirkel is een fietsroute gepland. Op 5 september fietsen naar schatting 100.000 mensen langs route van zo'n 180 km lang.
Het bijzondere van dit project is, dat langs die route binnen elke kilometer iets te zien/horen/mee te maken is, Langs de hele route staan mensen muziek, theater, kunst, whatever te maken.

Is dit heel erg off-topic? Niet noodzakelijk.
Ten eerste kunnen jullie zelf al dan niet georganiseerd natuurlijk de route volgen. Misschien is het leuk als mensen van Plat Zwolsch of de Twentse Liggers die route rijden dit ook bij de organisatie melden, zodat dit ook evt. in de publiciteit meegenomen kan worden.

Een ander idee zou kunnen zijn dat er ergens langs de route een ligfiets-opstap-probeer-parcours wordt georganiseerd.
En (off-topic) natuurlijk kun je met je band of theatersport-groep ook meedoen.

Anyway, ik dacht: ik gooi het even in de group.

Arjen -doet zelf mee met theatergroep- Haayman