foto's Groningen 11 oktober

Jos Hendriks

Oct 11, 2009, 12:25:21 PM10/11/09
to ligf...@googlegroups.com
Hallo allemaal,

Hierbij de foto's die Hankie vandaag in Groningen gemaakt heeft.
http://picasaweb.google.nl/HankieBos/200910Groningen#

Groetjes

Jos, Vandaag niet mee gereden. Hendriks.

Haal meer uit je Hotmail met Internet Explorer 8. Download nu

Wilfred Ketelaar

Oct 11, 2009, 1:17:20 PM10/11/09
to Ligfiets
Mijn foto's staan inmiddels ook online, 't blog-verhaal + een filmpje
komt er binnenkort ook aan.

http://picasaweb.google.nl/wilfred.ketelaar/EmsDollardCupGroningenRutenbrock2009?feat=directlink

Wilfred - ook niet meegedaan vanwege m'n achillespezen - Ketelaar

Dirk D

Oct 11, 2009, 1:33:34 PM10/11/09
to Ligfiets
> [...]
>
> Groetjes
>
> Jos, Vandaag niet mee gereden. Hendriks.

Ziet er gladjes uit het parcours met blad..... Alleen deze fiets:
http://picasaweb.google.nl/HankieBos/200910Groningen#5391377930538149314
komt me zeer onbekend voor...........?

Niels

Oct 11, 2009, 1:47:56 PM10/11/09
to Ligfiets
Dag Dirk,

Komende zondag, om 11.05 uur is deze van dichtbij te bewonderen. :-)

Groet,

Niels, M5, van der Wal

pjotr320

Oct 11, 2009, 3:20:27 PM10/11/09
to Ligfiets

On 11 okt, 19:17, Wilfred Ketelaar <w.ketel...@xl-network.com> wrote:
> [...]
>
> http://picasaweb.google.nl/wilfred.ketelaar/EmsDollardCupGroningenRut...
>
> Wilfred - ook niet meegedaan vanwege m'n achillespezen - Ketelaar

Mooi herfstig sfeertje op de foto's van Hankie.

Ja, de foto's van Wilfred laten werkelijk alles zien. 'k Heb er maar
wat commentaar bij gezet ;)

Hartelijk dank aan degene die mijn transponder heeft ingelevert.

Peter - in m'n kleine roadster met dakje ben ik sneller dan ik dacht -
Haan

beekie

Oct 11, 2009, 3:23:44 PM10/11/09
to Ligfiets

krijg dit te zien als ik op de link druk:

Er is hier niets te zien. Of u heeft geen toegang tot deze foto's of
ze zijn niet op dit webadres aanwezig. Neem rechtstreeks contact op
met de eigenaar om toegang te krijgen.

De fotogalerij van XL-Network weergeven

groet beekie

Hans F

Oct 11, 2009, 11:32:37 PM10/11/09

Oct 12, 2009, 2:56:22 AM10/12/09
to ligf...@googlegroups.com
http://picasaweb.google.nl/wilfred.ketelaar/EmsDollardCupGroningenRutenbrock2009#5391367472812669266
Bezemwagen? Erg gave fiets. Ik kom zaterdag kijken en verwonderen en bewonderen!
We nemen lawaai mee (2 kinderen en toeters en trommels).

http://kali.fali.nl

goochelsake

Oct 12, 2009, 3:18:23 AM10/12/09
to Ligfiets

On 11 okt, 19:33, Dirk D <dirkdr...@gmail.com> wrote:
> Ziet er gladjes uit het parcours met blad..... Alleen deze fiets:http://picasaweb.google.nl/HankieBos/200910Groningen#5391377930538149314
> komt me zeer onbekend voor...........?

Hij was op CV2009 in Tilburg al wel te bewonderen op de stand van M5;
maar een erg prominente plek had hij tot mijn verbazing niet.

Sake -heeft langer gekeken naar de blauwe fiets die ernaast stond-
Bloemhof

JM

Oct 12, 2009, 4:23:50 AM10/12/09
to Ligfiets
Broodtrommel zoekt baasje (m/v).

Wie is gister zijn/haar broodtrommel vergeten weer mee te nemen naar
huis? Bij vertrek gisteravond bleek er nog een broodtrommel (wit met
oranje deksel) achter in het oranje busje te liggen.

JM - kinderoppas / broodtrommeloppas - vD

Niels

Oct 12, 2009, 7:05:56 AM10/12/09
to Ligfiets
Wat betreft de fiets vind ik het wel leuk een kleine toelichting te
geven.

Het project waar we mee bezig zijn gegaan, is de zoektocht naar de
snelste ongestroomlijnde ligfiets. Dit project is Nadir gaan heten, en
de fiets die op de foto staat is de Nadir L'espada.

De zoektocht heeft een paar kernpunten:
Smal stijf frame.
Grote wielen
Zo vlak mogelijke zithoek.

De L'Espada is het voorlopige resutaat en is dus een prototype. Het
geld als een medium racer.

Volgens ons is deze fiets supersnel, maar vraagt het wel
spieraanpassingen en dus veel inrijdkilometers. De vlakke zithoek gaat
inderdaad ten koste van het te kunnen leveren vermogen, maar naar ons
idee wordt dit voldoende gecompenseerd door het minder te hoeven
overwinnen van weerstand. De zithoek is nu 7% en voor mij kan het niet
vlakker, omdat dan mijn oogspieren zeer gaan doen.

In iedergeval ben ik zeer blij met deze fiets, en bij een beetje weer
forens ik ermee naar mijn werk en doe ik tochten. Dat gaat prima, de
fiets is superstabiel. Alleen bij hele scherpe bochten moet ik van de
fiets af om hem om te draaien; door mijn korte beentjes heeft de
cranck overlap met het voorwiel en het voorwiel raakt de
ketting......

Zondag 's zien welke snelheid ik uit dit verhikkel kan persen.

Niels, gaat ervoor :-), van der Wal

JM

Oct 12, 2009, 7:19:55 AM10/12/09
to Ligfiets
Het baasje van de broodtrommel heeft zich inmiddels gemeld.

pjotr320

Oct 12, 2009, 8:15:33 AM10/12/09
to Ligfiets

On 11 okt, 18:25, Jos Hendriks <lachfiet...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Groetjes
>
> Jos, Vandaag niet mee gereden. Hendriks.

8 foto'tjes: http://picasaweb.google.nl/pjotr320/WedstrijdGroningen2009#
en een korte clip: http://www.youtube.com/watch?v=fReXplG1Viw

En na afloop weer droog en warm naar huis met de radio aan.

Peter - luchtslang kan weer op de kast - Haan

Niels

Oct 12, 2009, 2:26:53 PM10/12/09
to Ligfiets
Hey Peter,

ik lig hier echt helemaal dubbel.... leuk filmpje :---------)

Niels, grinnik, van der wal

Wilfred Ketelaar

Oct 12, 2009, 5:46:29 PM10/12/09
to Ligfiets
On 11 okt, 19:17, Wilfred Ketelaar <w.ketel...@xl-network.com> wrote:
M'n verslagje is ook klaar... happy reading :-)

http://xl-network.com/blog/2009/10/ligfietswedstrijd-4-mijl

Wilfred - en nu naar bed - Ketelaar

Wilfred Ketelaar

Oct 17, 2009, 1:23:11 PM10/17/09
to Ligfiets
On 12 okt, 23:46, Wilfred Ketelaar <w.ketel...@xl-network.com> wrote:
> M'n verslagje is ook klaar... happy reading :-)
>
> http://xl-network.com/blog/2009/10/ligfietswedstrijd-4-mijl
>
> Wilfred - en nu naar bed - Ketelaar

Inmiddels is er bijna een week voorbij en 'k heb m'n zaterdagmiddag
besteed aan het in elkaar zetten van het filmpje. Zoals je ziet (in de
link hierboven) was het opnemen al een hele kunst, je moet bv. zorgen
dat je niet overreden wordt door een witte Mango met rood/zilveren
stickers ;-)

Wilfred - druk druk druk - Ketelaar

pjotr320

Oct 17, 2009, 2:50:35 PM10/17/09
to Ligfiets

On 17 okt, 19:23, Wilfred Ketelaar <w.ketel...@xl-network.com> wrote:

> [...]
> link hierboven) was het opnemen al een hele kunst, je moet bv. zorgen
> dat je niet overreden wordt door een witte Mango met rood/zilveren

:-D Werd je nat?

Peter - mijn jongste aankoop heeft nog heel wat aandacht en zorg nodig
- Haan

Wilfred Ketelaar

Oct 18, 2009, 5:30:29 AM10/18/09
to Ligfiets
On 17 okt, 20:50, pjotr320 <pjotr...@hotmail.com> wrote:
> :-D Werd je nat?

Nope... maar 't was wel leuk geweest (voor 't filmpje dan, niet voor
mij).

> Peter - mijn jongste aankoop heeft nog heel wat aandacht en zorg nodig
> - Haan

Wilfred - Spielberg - Ketelaar