Zo vanaf vandaag hoef ik dit forum niet meer mee te lullen over ligfietsen, rijdend op een Elektrisch Bukfietsje.
Vandaag mijn eerste serieuze ligfiets opgehaald, bij -voorheen- rowingvictor, die achteraf wel gelukkig was met mijn verzoek om met het afstellen en ontluchten van de hydraulische schijfremmen te wachten tot ik er was en zodoende meteen kon leren hoe dat in zijn werk ging ........
Na de uitgebreide instructie, moest ik nog even leren hoe dat gaat dat uhh ligfietsen ....... had ik al eens twee keer eerder geprobeerd, maar die twee keer was het een Charlie Chaplin toestand van hier tot Tokyo.
Victor was er van overtuigd dat zelfs ik het zou kunnen leren, en daar in heeft hij uiteindelijk gelijk gekregen ...... d'r zijn mensen die er zo op wegrijden, er zijn mensen die het na een kwartiertje doorhebben, er zijn mensen die het na een half uur door hebben ........ nou na een uurtje kon ik aardig rondjes door de wijk rijden.
Samen hebben we nog zo'n 8 km naar Station Breukelen gefietst (mooi eerste tochtje) en later heb ik nog zo'n 3 km nodig gehad om in Zwolle thuis te komen over heuse klinkerweggetjes ........ komende weken verder oefenen, maar het ziet er naar uit dat het toch nog goed komt.........
Grtz., Gerald ....... Nu Ligfietsger - met zwarte Hurricane.
...... 10 km.Welkom in de groep , en zoals Victor al zegt .
Welkom in de echte Ligfietswereld. Ik heb je blog al toegevoegd op het
mijne.
Veel veilige kilometers toegewenst en zet er pas over een jaar een
snelheidsmeter op.......dat voorkomt bij de meeste mensen veel
frustraties :)