Paastreffen VIII

1 view

Marcel

Apr 5, 2007, 4:04:28 AM4/5/07
to ligf...@googlegroups.com
Hallo,

Vrijdag begint weer het Paastreffen.
De weersvoorspellingen zijn prima dus ..........
Voor iedereen die zin heeft om een dagje langs te komen is zaterdagmiddag/avond het beste moment.
Ook ligfiets-geïnteresseerden die wel eens een boel ligfietsers bij elkaar willen zien en spreken zijn hierbij van harte welkom.
Als toegift houden wij ook een lichtgewicht tentenshow ;-)

Wil je onverwacht toch komen overnachten is dit geen probleem, meld je bij aankomst even bij mij.

Kijk voor de meest recente informatie op:
http://www.ligfiets.net/agenda/evenement.php3?id1=1694

ADRES:
Camping Harskamperdennen
Houtvester van 't Hoffweg 25
3775 KB Kootwijk
t: 0318 - 45 62 72

Tot snel ???
Marcel Vriezekolk

Apr 9, 2007, 7:35:26 AM4/9/07
to Ligfiets
Het zit er weer op.
Het Paastreffen was een megafeest.
3 of 4 lange relaxte dagen kamperen in een mooi omgeving.
Ligfietsvrienden om je heen en ideaal fietsweer.
Mijn liefje wat wil je nog meer.

Ooit opgestart door Paulus den Boer en naadloos genomen door Marcel,
Wendy en Nico.
Op het oog een simpel concept dat rimpeloos verloopt, maar pas op!
Zonder deze mensen kwam er toch echt geen Paastreffen van de grond.
Dit altijd goed gehumeurt team regelt met op het oog moeiteloos gemak
alles wat we nodig hebben.
Vergis je niet. Reken maar dat er een berg werk verzet wordt door dit
kleine hechte stel.
Reken maar dat ze zorgen hebben, maar laten dit nooit merken.

Ruim meer dan honderd mensen uit alle hoeken en gaten van het het land
en zelfs daarbuiten zijn een weekeind lang verzorgt en bezig
gehouden.
Dat vergt een enorm organisatie en improviserend vermogen.
Lang niet alle ligfietsneuzen staan altijd dezelfde kant op.
Deze mensen krijgen het voor elkaar iedereen naar het zin te maken en
voorwaarden voor een goede sfeer te verzorgen.
Mede hierdoor staat het paastreffen garant voor een geweldig
ligfietsweekeind.

Groot applaus en een woord van dank uitgesproken door Frans van Schoot
hebben ze gehad na de BBQ.
Toch wil ik ze hier nog eventjes woordelijk in het paaszonnetje
zetten.
Hopelijk spreek ik namens alle deelnemers van dit bijzonder geslaagde
treffen.

DANK MARCEL, DANK NICO, DANK WENDY

(in alfabetische volgorde ;-P)

TvG
Ps. wie heeft de eerst foto's?
(Ik hou www.liegerad-fernweh.de , rood petje en mavrie in de gaten)

Bas Fotografie

Apr 9, 2007, 1:08:30 PM4/9/07
to ligf...@googlegroups.com

On 9-apr-2007, at 13:35, Theo van Goor wrote:

> [...]
> Het Paastreffen was een megafeest.
> 3 of 4 lange relaxte dagen kamperen in een mooi omgeving.
> Ligfietsvrienden om je heen en ideaal fietsweer.

Goede samenvatting van een heerlijk weekend. Ook mijn vriendin lijkt
nu om te zijn voor de ligfiets. Volgend jaar zijn we in ieder geval
weer van de partij. Hulde aan de organisatie, het was erg fijn om zo
het weekend door te komen. Goed werk!

grt

Bas - die de eerste foto gister al online had staan en nu verder gaat
met uitzoeken etc

-------------------
Bas Fotografie
portfolio: http://ic4u2.net
weblog: http://roodpetje.nl
archief: http://fotograaf.defotojournalist.nl/basfotografie

Johannes Hulshof

Apr 9, 2007, 3:16:10 PM4/9/07
to ligf...@googlegroups.com

> DANK MARCEL, DANK NICO, DANK WENDY

Ook wij hebben erg genoten van het weekend. Heerlijk weer erbij, maakt het helemaal fantastisch. Voor het nagenieten heb ik mijn foto's vast op het web geplaatst; johannes.polderduo.nl/paastreffen.

Groeten Johannes en Martijn

Marcel

Apr 9, 2007, 3:57:20 PM4/9/07
to ligf...@googlegroups.com
Beste paastreffers,

Wij hebben weer een leuke tijd gehad met het organiseren van het
paastreffen.
Dank voor jullie aanwezigheid en gezelligheid.
En als jullie het mooie weer volgend jaar weer meenemen doen we het
gewoon nog een keer over .......

Mijn foto's kan je hier vinden:
http://picasaweb.google.nl/quest109

De foto's van Hankie Bos staan hier:
http://picasaweb.google.nl/HankieBos/Paastreffen2007

Groetjes,
Nico
Wendy
Marcel

Peter Raadschelders

Apr 10, 2007, 8:42:21 AM4/10/07
to Ligfiets

Leuke foto's overal op het www !

Fantastisch weekend, fantastisch georganiseerd en daarom fantastisch
goede sfeer
Bedankt !

Peter, Annelies (besmet met roets-virus ?), Ande en Bart

Apr 10, 2007, 12:23:21 PM4/10/07
to ligf...@googlegroups.com

> [...]
> goede sfeer
> Bedankt !
>
> Peter, Annelies (besmet met roets-virus ?), Ande en Bart

Mijn bijdrage:
http://www.scintilla.utwente.nl/users/gert/Paastreffen/

Grrz
Rode -Bas had mijn was op de foto gezet.....- Pioneer

Theo Mol

Apr 10, 2007, 5:26:21 PM4/10/07
to ligf...@googlegroups.com
Marcel schreef:

> [...]
> Dank voor jullie aanwezigheid en gezelligheid.
> En als jullie het mooie weer volgend jaar weer meenemen doen we het

Okee, ik neem zoveel goed weer mee als mijn fiets kan bergen!
Intussen zijn hier nog wat plaatjes, met dank aan Wendy die de meeste
heeft gemaakt. Zo staat schrijver dezes er ook eens op.
Het album staat op http://nixin.nl/ligfietsen/pt_mmvii

--
Groet van Theo, onze koolmees heeft al twee eitjes gelegd [http://nixin.nl/mezenkast], Mol

Alexander Swen

Apr 11, 2007, 8:54:46 AM4/11/07
to Ligfiets
> Mijn bijdrage:http://www.scintilla.utwente.nl/users/gert/Paastreffen/

Hoi Gert, die kattentransporter is briljant! heb je die zelf gemaakt?
of zo gekocht? zoja waar?

Apr 11, 2007, 9:02:31 AM4/11/07
to ligf...@googlegroups.com

> Hoi Gert, die kattentransporter is briljant! heb je die zelf gemaakt?
> of zo gekocht? zoja waar?

Volgend mij heeft mijn vriendin die gewoon bij de lokale dierenwinkel
gekocht. Het is eigenlijk bedoeld voor klein formaat hondjes. Stukje
Zeer open schuim er in met een hoesje er om heen. Dat houd veel meer
hobbels tegen enzo en zorgt dat ze iets hoger in de mand zit zodat ze
makkelijker naar buiten kan kijken.

Apr 11, 2007, 10:58:18 AM4/11/07
to ligf...@googlegroups.com
Op 11-04-07 heeft Rode Pioneer<ge...@scintilla.utwente.nl> het volgende
geschreven:

Hoe zit dat vast op de bagagedrager?

grtz
Henk - mijn kat slaapt wel eens op de fiets, op het zittingsschuim

Apr 11, 2007, 7:00:59 PM4/11/07
to ligf...@googlegroups.com

> Hoe zit dat vast op de bagagedrager?
Op de bagage drager zit een plakje met klitteband. Om te borgen komen
daar 4 korte bandjes bij met klik sluitingen bij. Nog een band om het
zitje heen zorgt dat hij nergens heen kan.

GRrz