LEL

Oct 23, 2006, 4:12:48 AM10/23/06
to ligf...@googlegroups.com
Hoi,

Ik heb mijn foto's van de startende LEL fietsers online gezet. Voor
zover ik weet heb ik twee starters er niet op staan. Harry Lieben en
mezelf. Sorry Harry maar ik wilde toch echt even een thermo broek
aantrekken om m'n benen niet al te koud te laten worden (heeft geholpen
toch?). Het plaatje van mij is niet zo bijzonder. Kijk naar het plaatje
van Ymte... Ik reed met dezelfde helm en in dezelfde fiets. Vanafstand
was er nauwelijks verschil te zien. Ook niet qua snelheid.

http://sports.webshots.com/album/555056993zcDPfA

As sugar dissolves, it spreads happiness.
/from a SAS sugar packet/

Bob Vroegh

Oct 23, 2006, 9:06:15 AM10/23/06
to Ligfiets
Ik ben waarschijnlijk ook gestart toen jij je broek aan het aandoen
was, geen foto van mij te vinden bij de start.
Maar ja heb het zelf me gemaakt dat is nog beter dan een foto ;-)

Oct 24, 2006, 12:30:58 PM10/24/06
to ligf...@googlegroups.com
Hoi Hans,

Kennelijk was het Bob die je niet gefotografeerd hebt, want ik sta wel
in je fotoboek hoor.

Gefeliciteerd met je overwinning. Geen kleinigheid om van Ymte te winnen.

H@rry.