flevoracer ook weer in productie

Reinout van Rees

Feb 16, 2010, 5:21:13 PM2/16/10
to ligf...@googlegroups.com
Zag ik gisteren dat de jouta weer in productie ging, struikel ik vandaag
over http://velocologne.com/. Die bouwen nieuwe flevobike racer frames
(en complete fietsen). En volgens hun website plannen ze dit jaar de
bike en trike ook uit te brengen. De wonderen zijn de wereld nog niet
uit, zij het dat de wonderen wel het land uit zijn en wat dit betreft
over de grens in Keulen zijn neergestreken.

Zo even visueel van de info op de website en de video die ze er op
hebben staan ziet het er uit als goed spul. Heeft er iemand ervaring mee?

Ongerelateerd aan het bedrijf: als ik naar dat videootje kijk
(http://www.youtube.com/watch?v=eyTP5I8hv5Q ) krijg ik de indruk dat een
racer misschien wel rustiger stuurgedrag heeft dan de bike. Ik had het
andersom verwacht.

Reinout - snel nieuwe ketting op bike en weer gaan rijden - van Rees

--
Reinout van Rees - rei...@vanrees.org - http://reinout.vanrees.org
Programmer at http://www.nelen-schuurmans.nl