In een afzijn oplossing zetten, daarna werk even goed uitwassen. Eventueel nog een keer herhalen. Dit werkte bij het nhvp jubileum shirt prima.
Wat ook wel gedaan wordt is een scheut azijn in de machine erbij gooien, dat heb ik nog niet geprobeerd.
Uipko - azijn ruikt ook niet fijn - Berghuis
--
Mail aan de lijstbeheerders: ligma...@googlegroups.com
Instellingen, webmail, enz.: http://groups.google.nl/group/ligfiets
Ligfiets.net: http://ligfiets.net
Hit me met al je oma's truken voor het wassen van fietsshirtjes!
Dank
Gijs
Allen, geinspireerd door de Craft vs Icebreaker thread van vorige
week... De vuile was gaat buiten!
Naar verluidt schijnt de zon die bacteriën zeer goed aan te pakken.
Zelf nog niet geprobeerd of iig veel te kort.
Ik was iedere avond van derde fietsdag een volle lading fietswas en
was aangenaam verrast door het resultaat met Klok.
Er is weer contrast tussen het logo en het Craft shirt, een vaalrood
jack was veel kleuriger en wit is weer wit.
De zweetlucht gaat er (nog) niet helemaal uit, maar is wel veel minder
en Klok is niet geparfumeerd!
(Icebreaker stinkt nooit. Dat kan ik meerdere malen dragen zonder te
wassen)
Gr,
Dick