Ligfietser via internet te volgen

Wim Ganseij

May 25, 2007, 3:35:16 PM5/25/07
to ligf...@googlegroups.com
Op http://spitsje.hyves.nl/index.php?l3=bl&l4=it&blogitem_id=2147247&blogitem_secret=_Rpb
wordt verteld hoe iemand voor de vijfde maal de elfstedentocht op de
ligfiets gaat rijden. Niet zo bizonder maar de ligfietser schijn je op
internet live te kunnen volgen via www.volgmijnfiets.nl.

Gr.

Wim, hoopt op droog weer die dag, Ganseij

goochelsake

May 29, 2007, 10:28:50 AM5/29/07
to Ligfiets
On 25 mei, 21:35, "Wim Ganseij" <ganseij.ligfi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> internet live te kunnen volgen viawww.volgmijnfiets.nl.
>
> Gr.
>
> Wim, hoopt op droog weer die dag, Ganseij

Leuk initiatief, maar helemaal goed werkt het nog niet.
De meeste 11steden rijders reden bijvoorbeeld ook door
Sneek, de track op Google slaat daar een heel stuk over.

Wim, zag ik jou trouwens rond 12:30 uit Bolsward wegrijden?
Geen mooi weer toen trouwens, heb je die windhozen nog gezien?

Sake -snelle rit, ondanks wederom een lek in Marathon Racer- Bloemhof

Eddo Kloosterman

May 29, 2007, 10:45:48 AM5/29/07
to ligf...@googlegroups.com
On May 29, 2007, at 4:28 PM, goochelsake wrote:
> Leuk initiatief, maar helemaal goed werkt het nog niet.
> De meeste 11steden rijders reden bijvoorbeeld ook door
> Sneek, de track op Google slaat daar een heel stuk over.

Ik heb die man onderweg nog gesproken tijdens de 11stedentocht, ik
kom om 1 of andere reden elke keer weer tegen op z'n M5. Het bleek
dat de reden dat het niet goed werkte aan een GPS unit en batterijen
lag, binnen paar uurtjes waren zijn batterijen van de GPS weer leeg.
Ik sprak hem ruim na Sneek (rond Hommerts/Jutrijp), waar hij toen
weer nieuwe batterijen kreeg.

Mvg, Eddo -die dankzij Sake een persoonlijk record heeft gereden-

Martin de Jong

May 29, 2007, 11:38:14 AM5/29/07
to ligf...@googlegroups.com

Eddo Kloosterman schreef:
On May 29, 2007, at 4:28 PM, goochelsake wrote:

Leuk initiatief, maar helemaal goed werkt het nog niet.
De meeste 11steden rijders reden bijvoorbeeld ook door
Sneek, de track op Google slaat daar een heel stuk over.

Ik heb hem de hele dag min of meer gevolgd en hij heeft wel speciale uitvoering van z'n M5. Je zag hem door weilanden en het IJsselmeer rijden.
Volgend jaar gaan dat soort dingen ongetwijfeld veel beter.

Martin, die liever op asfalt rijdt, de Jong